دنبال کار سیاسی نیستم/ شایعه نمایندگی من در مجلس صحت ندارد


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890306

دهراب پور با بیان اینکه برای خدمت به بیمه سلامت آمده ام، گفت: سعی می کنم رضایت مردم را جلب کنم و به وظایفم عمل کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، نشست خبری مدیر عامل بیمه سلامت کهگیلوه و بویراحمد با اصحاب رسانه صبح امروز سه شنبه 4 مرداد ماه در سالن اجتماعات بیمه سلامت کهگیلوه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل بیمه سلامت به سابقه این بیمه اشاره کرد و گفت: در هر استان سه سازمان بیمه گر اصلی اداره کل بیمه سلامت، بیمه اجتماعی و سازمان نظام پزشکی نیروهای مسلح وجود دارد. پوشش بیمه سلامت در مناطق روستایی و عشایری را شامل می شود.

دهراب پور با بیان اینکه این سازمان دولتی است و سرمایه خصوصی ندارد، گفت: این سازمان با تمام بیمارستان های دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد و همه افراد تحت پوشش می توانند از تخفیف 90 درصدی بستری و همچنین مردم از خدمات اجتماعی بیمه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه 90 درصد هزینه های بیمه آنها تحت عنوان خسارت های مختلف به صندوق بیمه کارکنان پرداخت می شود، گفت: در یک ماه گذشته بحث داروها مطرح شد و یک ریال هم برای پرداخت داروها نداریم. و از طریق دولت و صندوق سلامت پرداخت می شود.

این مسئول گفت: سازمان بیمه سلامت ظرفیت لازم را دارد تا کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند بتوانند ثبت نام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویرا افزود: 90 درصد هزینه های ناباروری از طریق بیمارستان های بی بی حکیمه گچساران و شهید جلیل پرداخت می شود.

دهراب پور با بیان اینکه حضور در این سمت اعتمادی است، گفت: مسائل پزشکی را پیگیری کرده و حمایت بیمه ای را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه زمزمه هایی مبنی بر اینکه دهراب به دنبال نمایندگی مجلس است، گفت: اگر در زیلایی، لوداب و مناطق فقیرنشین حضور پیدا کردم برای درمان و انجام وظایف کاری بوده است و این شایعات صحت ندارد.

این مسئول با بیان اینکه خدمت رسانی به معنای کار سیاسی نیست بلکه خدمت به مردم در حوزه وظایف رسمی است، گفت: تمام تلاش خود را برای انجام وظایف خود به کار خواهیم بست.

وی افزود: از رسانه ای شدن مسائل بیمه سلامت استقبال می کنم چرا که تلاش می کنیم این مسائل را حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید