شبکه خبری تلویزیون مقابل پرسپولیس؟

علیرغم اینکه باشگاه پرسپولیس سومین و آخرین قسمت باقی مانده از طلب کالدرون را پرداخت کرد، اما به دلیل تحریم های کشورمان، این پول به حساب کالدرون نرفت! در پی این اتفاق، کارکنان باشگاه پرسپولیس پس از مشورت با مدیران بانک سوئیسی، تلاش کردند تا تاییدیه واریز پول به حساب کالدرون را دریافت کنند، در غیر این صورت باید پول به صرافی مبدا برگردانده می شد تا از طریق دیگری به سرخپوشان سابق پرداخت شود. مربی ورزشی. نکته جالب اینکه پرسپولیسی ها معتقدند مانور یک شبکه تلویزیونی (شبکه خبر) منجر به شکست کار انتقال پول از طریق بانک سوئیسی به حساب کالدرون شده است!

این بانک نیز با توجه به تحریم های کشورمان روی این موضوع حساس است و از واریز مبلغی که پرسپولیس به کالدرون و دستیارش در فاز سوم واریز کرده است به حساب این مربیان خودداری می کند. پرسپولیسی ها از طریق وکیل کالدرون مطلع شده اند که مانور رسانه های ایرانی برای جلوگیری از انتقال این پول توسط بانک سوئیس، موانع قانونی ایجاد کرده است!

وزارت خزانه داری آمریکا در اقدامی وحشیانه بانک های بزرگ ایرانی را در فهرست تحریم ها قرار داد. اقدامی که منجر به حذف گسترده سیستم بانکی ایران از سیستم مالی جهانی شد و مانع از واریز پول کالدرون به حساب وی در سوئیس شد.

مشکل دیگر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و از سوی دیگر عدم همکاری گابریل کالدرون برای واریز این پول به حسابی در ترکیه است. به نظر می رسد سرمربی آرژانتینی بدش نمی آید که باشگاه ایرانی را به خاطر تاخیر در پرداخت مطالباتش و بسته نگه داشتن پنجره اش آزار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید