بخشی از تجهیزات تلویزیون فارس برای تولید HD شبکه فارس تهیه شد


ساعت: 09:06
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914380

خرید اولین قسمت از تجهیزات صدا و سیمای فارس برای تولید HD شبکه فارس انجام و تحویل انبارهای سازمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، بر اساس مصوبات سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی به فارس که در مهرماه 1400 انجام شد، 114 مصوبه به تصویب رسید و مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن، برخی از مصوبات این سفر، اجرایی شود. تکمیل و تجهیز امکانات تعدادی سازمان و ادارات وجود داشت.

یکی از این موارد ارائه تجهیزات به صدا و سیمای فارس برای ارتقای کیفیت کار آن سازمان بود.

در همین راستا برای پیگیری این مصوبه با فرزاد فیروزی معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس گفت وگو کردیم.

وی با بیان اینکه رسالت صدا و سیما اطلاع رسانی و پوشش برنامه های رادیویی و تلویزیونی است، گفت: برای ارتقای کیفی برنامه و جلب رضایت مردم، پیگیری های متعددی از سوی سید و سیما در خصوص تصویب سفر انجام شد.

فیروزی همچنین افزود: در سفر رئیس جمهور به فارس باید 15 میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه برای تامین تجهیزات، ارتقای کیفیت و ایجاد HD شبکه فارس اختصاص یابد.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز فارس گفت: با وارد شدن رسیورها یا تلویزیون هایی که از نظر اینچی افزایش یافته و جزییات تصویر دیده می شود و به طور کلی اکثر شبکه های استانی HD شده اند و می شود. لازم است در شبکه فارس تجهیزاتی برای این منظور فراهم شود.

با بیان اینکه در روزهای پایانی اسفند 1400 60 درصد مبلغ وام یعنی . 9 میلیارد تومان از 15 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه بودجه تخصیص یافت، این مقام مسئول گفت: در مدت اعطای اعتبار، خرید قسمت اول تجهیزات تکمیل و به انبارهای سازمان تحویل داده شد. .

وی در پایان گفت: امیدواریم 6 میلیارد تومان باقی مانده در سال آینده تامین شود تا بتوانیم پروژه HD را هر چه سریعتر آغاز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید