تهیه 10 هزار میلیارد تسهیلات اشتغال مشتریان / 30 هزار جهیزیه برای جوانان نیازمند تهیه شد

ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799736

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته معاونت امام:

هودرویسی گفت: 10 میلیارد تن اعتبار برای ارائه خدمات اشتغال به مشتریان در نظر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حسین کدرویسی ظهر امروز در مراسم افتتاح 500 واحد مسکونی و کلنگ زنی 300 واحد مسکونی توسط سپاه اظهار داشت: خوشحالم که امروز در استان لرستان هستم، استانی که همیشه به ایران اسلامی در نقاط مختلف افتخار می کند. بارها. . “

وی افزود: یکی از حوزه هایی که همواره مد نظر سپاه است، مشتریانی هستند که در سراسر کشور از دورافتاده ترین روستاها تا شهرها از خدمات سپاه استفاده می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: در کشور دو میلیون و 250 هزار خانوار پنج میلیونی تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 105 هزار خانوار با جمعیت 215 هزار نفری تعلق دارند. به استان لرستان و در بهبود آمار مشتریان و شناسایی نیازمندان، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

هدرویسی گفت: 120 خدمت در کمیته پشتیبانی شناسایی شده است که در حوزه های فرهنگی، مذهبی، آموزشی، بهداشتی، درمانی، مسکن و اشتغال است و به عنوان یکی از خدمات برجسته کمکی موضوع مسکن است که می دهد. هویت واحد مسکونی خانواده در شهرها و روستاها فعالیت می کند و 10 هزار میلیارد تن تسهیلات قرض الحسنه برای کار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 310 میلیارد تن اعتبار برای استان لرستان در بحث اشتغال در نظر گرفته شد و در این راستا با اعتباری بالغ بر 155 میلیارد تن برای چهار هزار شغل ایجاد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته معاونت امام (ره) گفت: تلاش می کنیم تا یکی دو سال آینده بحث مسکن در این استان تکمیل شود و دیگر الزامات این است که هزار کولر بدهند. استان، به همان میزان تجهیزات گرمایشی اهدا کنید.

هودرویسی گفت: امسال 30 هزار جهیزیه با 600 میلیارد تومان در کشور خریداری شد و 150 هزار کالای ضروری را با اعتبار 500 میلیارد تومان هزینه کردیم تا در اختیار مشتریان قرار گیرد.

وی بیان کرد: کمیته امداد ماهانه یک هزار و 200 میلیارد تن مستمری پرداخت می کند و در نظر داریم خدمات ارائه کنیم تا در مواردی مانند سیل و زلزله اولین گروه صاحب مسکن و ملزومات مشتریان باشند و با هماهنگی و برنامه ریزی امیدواریم با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مناطق فقیر قادر به لذت بردن خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید