سال گذشته 500 شغل برای مشتریان قزوینی ایجاد شد/ افزایش سقف تسهیلات اشتغال در سال جاری

علی دهباشی پور هدف از برگزاری این مراسم را سلامت و نشاط اجتماعی مددجویان خدمات اجتماعی دانست و گفت: اعتماد به نفس و پیگیری تغییرات مثبت در زندگی، کار و تلاش و همچنین کسب دانش و تجربه سه مورد مهم است. اصول دستیابی به موفقیت آنها باید این را در نظر داشته باشند.

وی افزود: ایجاد فرصت مناسب برای حضور مددجویان به ویژه معلولینی که به دلیل محدودیت ها، سلامت و نشاط اجتماعی مددجویان در محافل شرکت نمی کنند و همچنین ورود خانواده های دارای فرزند معلول در گفتمان خانواده های دیگر با مشکلات مشابه و اطمینان خاطر. «این یک مراسم است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: حضور مسئولان در این مراسم باعث دلگرمی و نزدیک شدن خانواده ها به مدیران شد و اقداماتی از جمله مناسب سازی فضای شهری توسط متولیان امر موجب حضور بیشتر افراد دارای معلولیت در جامعه می شود.


c40ae07a 4e80 477a a742 4a56c2933a40 خبر خاکستری

وی گفت: خیرین همیشه مخفیانه در فعالیت های بشردوستانه و بشردوستانه شرکت می کنند، اما معمولاً نتیجه کار خود را نمی بینند. بنابراین برگزاری چنین مراسمی شرایطی را ایجاد می کند که افراد خیر نتیجه اقدامات مثبت خود را ببینند و به مشتریان کمک کنند.

تعهد ایجاد 300 شغل برای مشتریان قزوینی در سال 1401


دهباشی پور گفت: امسال تصمیم گرفتیم در مراسمی با حضور خیرین استان، محصولات و دستاوردهای معلولان را به نمایش بگذاریم، افرادی که با وجود محدودیت های جسمی می توانند محصولات قابل عرضه و فروش تولید کنند؛ خیرین را می توان تشویق کرد. گام های بلندتر و مفیدتری برای جامعه هدف بهزیستی برداریم.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال مراسم افطاری در تمامی مراکز زندگی مثبت و مراکز شبانه روزی جامعه هدف در تمامی شهرستان ها برگزار می شود و مراسم امشب با حضور قریب به 200 نفر از مددجویان برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال 1400 ثروت استان قزوین به منظور ایجاد حدود 285 شغل بوده است. اما در سال گذشته نزدیک به 500 شغل برای مشتریان قزوینی ایجاد شده است.

e1584cf3 955e 48a6 8967 e1bff68916f5 خبر خاکستری

وی گفت: امسال بهزیستی استان قزوین متعهد به ایجاد نزدیک به 300 شغل است اما قطعا بیش از این ایجاد خواهیم کرد.

دهباشی پور گفت: سقف تسهیلات در سال گذشته 100 میلیون تن بود که امسال افزایش می یابد اما با توجه به کار انتخابی و میزان سرمایه مورد نیاز تعداد تسهیلات متفاوت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تسهیلات از سوی سازمان اجتماعی کشور عنوان شده است اما میزان سقف وام به صورت رسمی اعلام نشده است و امیدواریم امسال این رقم به حدود 150 تا 200 میلیون تن برسد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان قزوین در پایان گفت: همه انسان ها برای ایجاد تغییرات مثبت و سازنده در زندگی خود تلاش می کنند و می خواهند به استقلال و خودمختاری دست یابند؛ اما اعتقاد به ایجاد تغییر و افزایش سطح توانمندسازی نکته بسیار مهمی است که ریشه در خود فرد دارد.

باید بگویم؛ در این مراسم با حضور مسئولان، خیرین نیکوکار و مدیران مراکز مثبت زندگی و مددجویان موفق اجتماعی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید