یک میلیارد و پانصد هزار ریال جهیزیه برای جوانان تربتی


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840197

این را مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت جام اعلام کرد.

اسلام نژاد با بیان اهدای یک میلیارد و پانصد هزار ریال جهیزیه به جوانان روس تربتی؛ وی گفت: بسیج سازندگی همواره در عرصه جهاد و خدمت انسانی حضور داشته و بدین ترتیب از نخستین روزهای تشکیل تا امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد اسلام نژاد مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت جام در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ بیان اهدای یک میلیارد و پانصد هزار ریال جهیزیه به جوانان روس از تربت؛ وی گفت: بسیج سازندگی همواره در عرصه جهاد و خدمت به مردم حضور داشته و بدین ترتیب از نخستین روزهای تشکیل تا امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی افزود: این سازمان جهادی و انقلابی با ساماندهی نیروهای متخصص و استخدام بسیجیان، اقدامات و فعالیت های مختلفی از محرومیت زدایی گرفته تا اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، کمک به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و غیرطبیعی و این روزها در حوزه بیماری ها انجام داده است. تاج همیشه همراه مردم بوده و سلامت مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت جام گفت: سال گذشته 200 گروه جهادی در قالب اردوهای جهادی برای سازندگی بسیج شدند; سلامتی؛ محرومیت؛ خدمات دولت، اقتصاد مقاومتی و حوزه های مختلف متناسب با نیاز اهالی منطقه تربت جام مشارکت کردند.

اسلام نژاد خاطرنشان کرد: توزیع 80 هزار بسته غذایی و 700 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان؛ بهسازی و تعمیر 165 واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد؛ ساخت چهار واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمک های اجتماعی و تعمیر و لایروبی 5 هزار متر مربع قنات از محورهای تلاش بسیج در منطقه تربت جام در سال گذشته بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بسیج سازندگی با انگیزه ای نو از حاکمیت جهادی در عرصه های کلیدی کشور با حضور آگاهانه، مصمم و آگاهانه، نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان های ملت است. انقلاب اسلامی «آشکار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید