یک میلیون و پانصد هزار تن برای انتخابات هزینه کردم/ برای بوکس بانوان برنامه داریم

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798782

من از حسینی دعوت می کنم که روی جعبه باشد

رئیس فدراسیون بوکس گفت: تمام هزینه هایی که برای انتخابات کردم یک میلیون و پانصد هزار تن برای برنامه هایم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس برگزار شد و در نهایت حسین توری با 46 رای در کنار رئیس فدراسیون بوکس ماند.

حسین توری پس از پایان جلسه گفت: اعضای مجمع بر اساس طرحی که از 4 سال قبل به من ارائه شد اعتماد کردند که به گفته کارشناسان این برنامه منحصر به فرد است و سابقه ایجاد شده است. اعضای جلسه به کارنامه و برنامه های من «بله» گفتند. امروز می توانیم مدال المپیک را بگیریم. اردوها در همه رده ها از فردا آغاز می شود و با همان سبک و قوت اما با شناسایی چالش ها و تهدیدها و استفاده از فرصت ها کار خواهیم کرد.

وی افزود: شما مجلس را دیده اید; تمام هزینه هایی که برای انتخابات کردم یک میلیون و پانصد هزار تن برای برنامه هایم بود. زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم 10 سال جلسه منظمی نداشت. ما در سال های اول درگیر این مشکلات بودیم. ما الان شفاف ترین فدراسیون هستیم.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به رقیب خود گفت: از آقای حسینی دعوت می کنیم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با همدلی در هیئت مدیره خانواده بوکس حضور پیدا کنند.

توری درباره راه اندازی بوکس بانوان که یکی از وعده هایش بود، گفت: یکی از تلاش های من این بود که با کمک وزارتخانه کار بزرگی در بوکس بانوان انجام دهم. ما باید این کار را با رعایت شعائر اسلامی انجام دهیم. ما در دوره قبل پیگیری کردیم. برای بوکس بانوان طبق مراحل بعدی برنامه داریم. همه کارها توسط ما انجام می شود و وزارتخانه باید کمک کند.

رئیس فدراسیون بوکس درباره برنامه های آینده گفت: زمانی تا بازی های آسیایی باقی نمانده و باید از این به بعد برنامه ریزی کنیم. ما باید اردوهای آماده سازی خوبی با کشورهای مختلف داشته باشیم. باید منابع مالی خوبی تعریف شود تا بتوان با حمایت مالی به جایی رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید