برای جوانان باید جهیزیه آسان تهیه شود/ رژیم آمریکا همیشه به دنبال بحران در تمام نقاط جهان است


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814671

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد;

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه باید جهیزیه آسان برای جوانان فراهم شود، گفت: سرمایه ما جوانان هستند و آینده کشور، اسلام و تشیع در دست آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، ساعاتی پیش زیارت سیاسی در تعدادی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

امام جمعه مرکز استان در خطبه اول نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه خداوند متعال با فرستادن پیامبران الهی، کتب آسمانی، ائمه (ع) حجت بر بندگان را تمام کرده است و از آن سؤال خواهد شد. قیامت گفت: در دنیا این کار حرام است.

آیت الله حسینی با اعلام اینکه اعمال الهی و بهشتی مورد استقبال مردم قرار می گیرد، گفت: نور نماز، روزه، حج، زکات و ولایت از جمله اعمالی است که برای مردم ثواب و نیکی می نویسد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انسان موجود می ماند و نتیجه اعمال خود را در عالم دیگر می بیند، گفت: هر نفسی طعم مرگ را خواهد چشید. در این شرایط ممکن است انسان در اثر گناه یا اعمال نیک بمیرد.»

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: انحراف از حق و ورود به آتش جهنم مرحله به مرحله انجام می شود زیرا شیطان قدم به قدم انسان را به آتش جهنم می برد. به صورت مرحله ای

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه انجام گناهان صغیره و اصرار بر آن موجب ارتکاب گناهان بزرگتر و در نهایت انکار مقوله های دینی می شود، گفت: فساد، فحشا و بی توجهی به کودکان باعث گرفتار شدن و گمراهی آنان می شود.

وی با اشاره به روز یکشنبه با بیان اینکه شهدا در پیشگاه خداوند متعال زندگی خاصی دارند، خاطرنشان کرد: خداوند متعال و فرشتگان به کسانی که در راه او جان خود را در راه ارزش های دینی فدا می کنند، افتخار می کنند، شهدا مایه افتخار ملت هستند و آنها هستند. کشور و اگر مبارزه و مقاومت آنها نبود امروز ایران در امان نبود بسیاری از آنها شهید بودند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه بحث انتظار در جامعه شیعه مطرح می شد، گفت: در زمان ائمه معصومین به دلیل نداشتن تربیت و ظرفیت، آنان را می کشتند.

آیت الله حسینی با اشاره به میلاد امام علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: سرمایه ما جوانان است و آینده کشور، اسلام و تشیع در دستان جوانان است، بنابراین باید برای درست تلاش کنیم. آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان دنیای امروز در ذهن دانش آموزان است، دانش آموزانی که از طریق رسانه و ماهواره سعی در انحراف آنها از مسیر درست دارند.

وی با اشاره به اینکه باید جهیزیه آسان برای جوانان فراهم شود، گفت: روایتی وجود دارد که نیروهای حضرت مهدی (عج) در بین جوانان هستند.


زمین:

گام بلند سپاه در ایجاد فضای پرستیژ و عزت ملی / توجه اقشار مختلف به واکسیناسیون

امام جمعه لنده گفت: قدم بلند سپاه در تبدیل شدن به اولین کشور اسلامی در بین 15 کشور اسلامی این است که این عزت و اقتدار ملی برای ما هم در تقویت بازدارندگی دفاعی و نظامی و هم در سایر عرصه ها ارزشمند است.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لند با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: سرزمین دل ما باید معطوف به فیض الهی باشد و دل های ما به امام زمان وصل شود. زمان (مانند).

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در قرآن به آن اشاره شده و به آن اشاره شده، موضوع شناخت دشمنی است که چهره زشت و گمراه کننده خود را برای مسلمانان آشکار می کند تا ما نسبت به آنها بیشتر بشناسیم.

امام جمعه لنده گفت: امروز دستگاه های اطلاعاتی بسیاری از کشورها مخالف اسلام و جمهوری اسلامی هستند که شر آن آمریکا جنایتکار است. توضیحش هم مخالفت با همین دسیسه و شیطنت آمریکاست.

وی تاکید کرد: یکی از ابعاد جهاد تبیین ضرورت ترویج بی اعتمادی در آمریکاست، اما با این وجود پس از تجربیات و درس های مختلف، استدلال های نادرستی در حمایت از آمریکا در داخل کشور دارند.

محمود اصل گفت: چرا رژیم آمریکا همواره به دنبال بحران در نقاط مختلف جهان است و پس از جنگ جهانی دوم آمریکا به دنبال گسترش نظامی در جهان است که از سال 1945 بیش از 50 جنگ جهانی را برای حفظ امنیت آغاز کرده است. “ایالات متحده در حال جنگی است تا کارخانه های اسلحه سازی را که مایل به کشتن بیگانگان هستند اما تامین مالی آنها را تامین کنند.

وی گفت: در این جنگ در اوکراین، می بینید که اوکراین به آمریکا اعتماد کاذب پیدا می کند و غربی ها اکنون می دانند که عامل اصلی جنگ، آمریکاست که در قالب معاهده بوداپست، اوکراین را خلع سلاح کرد و امروز اثرات آن را می بینند.

لنده گفت: روسیه 50 درصد نفت اروپا و 46 درصد گاز اروپا را تامین می کند و تامین کننده اصلی محصولات کشاورزی اروپا است و قیمت انرژی در کشورهای اروپایی در زمان تحریم روسیه چندین برابر افزایش یافته است.

وی گفت: دنیا شاهد جابجایی قدرت از غرب به شرق است که غرب و آمریکا در حال کوچک شدن هستند، ایران روز به روز در حال پیشرفت است و در موضوع هسته ای به سمت ایران سنگ می اندازند. به خطوط قرمز هسته ای.»

محمود اصل تاکید کرد: قدم بلند سپاه برای تبدیل شدن به اولین کشور اسلامی در بین 15 کشور اسلامی این است که این عزت و اقتدار ملی برای ما هم در تقویت بازدارندگی دفاعی و نظامی و هم در سایر عرصه ها ارزشمند است.

وی گفت: مقام معظم رهبری دیروز فرمودند: اینکه برخی می گویند نباید نیروهای دفاعی را تقویت کرد، ساده لوحانه است، ایران در طول این سال ها به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان در زمینه موشکی و فضایی تبدیل شده است. و آن غلبه بر اراده ای است که می توانیم جهانی کنیم.

امام جمعه لنده گفت: در پایان سال و در آستانه سال جدید به فکر نیازمندان و مستمندان باشیم و شادی ها را با نیازمندان تقسیم کنیم.

وی بیان کرد: سنت دیرینه تبرک در آخرین پنجشنبه سال گامی ارزشمند است که برای حفظ شعائر باید به اصل پرهیز از اسراف توجه کرد و این هزینه ها را بر دوش فقرا و مستمندان گذاشت. نیازمند.”

خطیب جمعه لنده گفت: همه ما باید دغدغه اصل واکسیناسیون را داشته باشیم و تنها 5 درصد مردم دوز سوم را در شهرستان مصرف کرده اند و این آمار باید با مشارکت مردمی به بالاترین حد ممکن برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید