وقتی دگرگونی، پویایی و نوآوری محلات توسط خود مردم انجام می شود/ از اشتغالزایی تا تهیه جهیزیه و جشن برای ترویج ازدواج آسان در «برنتین»

ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785928

در گفت و گو با دبیر قرارگاه تحول شهید سلمانی عنوان شد؛

دبیر قرارگاه تحول شهید سلمانی بارتین رودان گفت: هدف ما در این اردو ایجاد اشتغال جوانان و رفع محرومیت هایی است که با تلاش این جهادگران بسیجی رقم خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن قائدی در گفت و گو با هرمز با تبریک هفته بسیج به نقل از مقام معظم رهبری گفت: تحول یعنی همیشه به دنبال پله بالاتر باشید، از تغییر نترسید، استقبال کنید. به منظور جستجو و مدیریت مردم محور با شناخت آسیب ها و مشکلات و رفع این محله امکان پذیر است.

وی افزود: از جمله اقدامات این اردو در سال گذشته در زمینه اشتغال زایی، افتتاح خانه صنعتگری در روستای برنتین، آموزش و اخذ مدرک دیپلم برای 1500 نفر در بحث خیاطی، گلدوزی و بافندگی و اعطای وام است. برای 300 نفر از کمیته امداد. «آن مرکز صنایع دستی بود.

دبیر قرارگاه تحول شهید سلمانی مارتین رودان در خصوص موضوع امدادرسانی صحیح گفت: تهیه و توزیع نزدیک به 10 هزار بسته زندگی و لوازم التحریر، 15 هزار نان، 50 وسیله اولیه منزل از جمله کولر، دیگ و یخچال برای خانواده ها نیاز برنتین و شهرستان یکی از فعالیت های این اردو در سال جاری است.

قائدی از افتتاح مرکز خیریه در روستای برنتین خبر داد و ادامه داد: تحویل و بررسی پرونده مددجویان کمیته حمایت از 300 پرونده از این مرکز، 40 منزل مددجو، ایزوگام 10 خانه و 50 سرویس بهداشتی با همکاری و تفاهم نامه با کمیته حمایت و خیرین نیازمندان توسط کمپ های تحول محله بارتین بازسازی و ساخته شدند.

وی در موضوع تاج با تشکیل و اجرای طرح شهید سلیمانی به اقدامات قرارگاه تحول محله شهید سلمانی برانتین، راه اندازی کارگاه تولید و توزیع ماسک، کنترل ورودی ها اشاره کرد. و خروجی های روستا، کمک به بیماران مبتلا به کرونا و ضدعفونی اماکن عمومی و مذهبی.

بارتین رودان دبیر قرارگاه تحول شهید سلمانی ترویج فرهنگ ازدواج آسان را نیاز اساسی جوانان در جامعه امروزی دانست و گفت: طی یک سال گذشته بیش از 50 سری جهیزیه تهیه و بین 50 زوج جوان با ازدواج آسان توزیع شده است. . .

قائدی گفت: از خیرین، کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرماندهی ناحیه رودان و فرمانده ناحیه مقاومت برنتین برای همکاری همه جانبه در تحقق اهداف این قرارگاه تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید