شب عروسی مهدی طارمی در خانه میلیاردی ها / عکس

شب عروسی مهدی طارمی در خانه میلیاردی ها / عکس
مهدی طارمی یکی از بازیکنان جوان و حرفه ای فوتبال کشورمان است. تلاش و تمرکز مهدی طارمی روی فوتبالش باعث شد در دنیا و در پورتو پرتغال بدرخشد. البته رشته های مهدی طارمی و همچنین بسیاری از سلبریتی ها کم نیستند. جزئیات حواشی مهدی طارمی را در ادامه ببینید. حالا او تبدیل به قهرمان بنادر شده است

امروز اعلام شد مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن تیم پورتو پرتغال با یک ایرانی مقیم لندن انگلیس نامزد کرده است.

مردم پورتو طارمی را بیشتر از رئیس جمهور خود دوست دارند. این جمله را یکی دو بار مدیر تیم والیبال بانوان پورتو که خودش پرتغالی است به من گفت.

پوستر ملی کشورمان در اکثر پاساژها و کافه های شهر نصب شده است. مردم علاقه خاصی به آن دارند و هر جا می روید از طارمی صحبت می کنند. این باعث افتخار من به عنوان یک ایرانی است که طارمی بین مردم اینجا اینقدر محبوب است.»

او گفت: در جریان بازی پورتو و اسپورتینگ در رستورانی در مرکز بودم و تلویزیون پخش زنده داشت. ابتدا تیم عقب مانده بود، همه شهر ساکت بودند اما بعد با کمکی که طارمی در مرحله گل اول داد و بعد خودش گل دوم را به ثمر رساند، همه یک صدا نام مهدی طارمی را فریاد زدند. به خصوص که اینجا آخر هفته بود و در آن زمان جمعیت زیادی در خیابان ها بودند و ساعت ها شاد بودند.»

سرمربی تیم والیبال پورتو گفت: پس از این دیدار هواداران پورتو برای من کامنت ارسال کردند و به هموطنم به خاطر بازی خوبش تبریک گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید