شرایط اخذ وام سهام عدالت اعلام شد

شرایط اخذ وام سهام عدالت اعلام شد

روز جدید : شرایط اخذ وام سرمایه ای اعلام شد. برای جزئیات بیشتر تجارت نیوز را دنبال کنید.

برخی از بانک ها، از جمله بانک ملی، به صاحبان سهام وام می دهند. مبلغ وام سهام بانک ملی مانند سایر بانک ها 50 درصد ارزش روز سهام عدالت است.

مردم باید بتوانند با استفاده از سهام خود وام بگیرند. اما مبلغ وام سهام عدالت کم است و این وام به صورت کارت اعتباری است که استفاده از آن شرایط خاص خود را دارد. سهام نوعی یارانه است. دولت در حال بررسی سهام عدالت است تا مردم بتوانند بیشتر در اقتصاد مشارکت کنند.

در طرح سهم، سهام برخی شرکت های دولتی به اقشار خاصی فروخته می شود. تخصیص هایی از سوی دولت برای بهبود وضعیت معیشتی اقشار ضعیف جامعه در نظر گرفته می شود. سود سهام در تاریخ های مشخص به حساب سهامداران واریز می شود.

همه سهامداران می توانند این وام را دریافت کنند. چه کسانی که روش فروش مستقیم سهام خود را انتخاب کردند و چه کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

اولین شرط برای دریافت این وام داشتن حساب در بانک ملی است. سپس متقاضیان می توانند از طریق برنامه های بانکی برای دریافت اعتبار اقدام کنند.

شرط دوم این است که متقاضی باید کارت ملی هوشمند داشته باشد.

شرط مهم دیگر ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت است.

همچنین تنها افرادی که از سبد سهام خود هیچ سهمی را نفروخته اند می توانند از بانک ملی وام سهام عدالت بگیرند. اگر ذینفعان حتی یک سهم از پرتفوی خود را فروخته باشند، نمی توانند وام دریافت کنند.

افرادی که سهامشان مصادره می شود نمی توانند وام بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید