شرایط فروش Tigo 8 Pro Cashback

خرید اقساطی خودرو تیگو 8 پرو به شما امکان دسترسی به خودرویی با کیفیت و تجهیزات مدرن را بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ خودرو می دهد. با خرید خودرو اقساطی می توانید قیمت خودرو را به صورت ماهانه و به مرور پرداخت کنید. همچنین روش اقساطی می تواند به افزایش اعتبار شخصی، حفظ وجه نقد و افزایش اعتبار در بازار کمک کند.

در فروش اقساطی تیگو 8 پرو با قیمت 2 میلیارد و 625 میلیون تومان لازم است حداقل 50 درصد قیمت خودرو را به عنوان پیش پرداخت آورده شود.

مبلغ باقی مانده پس از پرداخت اولیه را می توان به اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه تقسیم کرد. ثبت سند به نام خریدار، اقساط و تحویل فوری خودرو از جمله مزایای این فروش اقساطی است.

ویژگی های تیگو 8 پرو
چری تیگو 8 پرو به امکانات رفاهی زیادی مجهز شده است، از جمله صفحه نمایش لمسی بزرگ 12.3 اینچی با سیستم صوتی برند سونی و 6 بلندگو، صندلی های چرمی ارگونومیک با تنظیمات برقی و گرمکن، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و غیره.

مشخصات فنی تیگو 8 پرو
از نظر فنی، تیگو 8 پرو دارای موتوری با قدرت 197 اسب بخار و 290 نیوتون متر است و دارای گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه (7DCT) است. شتاب 0 تا 100 این خودرو حدود 8.9 ثانیه طول می کشد و وزن آن در نسخه هفت نفره به 1541 کیلوگرم می رسد.