Arizo 6 Pro Excellent را با قیمت یدکی می فروشم

Arizo 6 Pro Excellent را با قیمت یدکی می فروشم

خودرو یکی از سازوکارهای تنظیم بازار است. خودرو مزیت های زیادی هم برای متقاضی و هم برای سازنده دارد. خودرو به متقاضی این امکان را می دهد که برای رسیدن به هدف خود خودرویی را با قیمتی کمتر از قیمت بازار خریداری کند. خودرو برای اقتصاد کشور بسیار مفید است.

مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه توزیع خودرو به زودی انجام می شود. این پروژه در ابتدا قرار بود در 16 می آغاز شود. اما مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد: زمان ثبت نام دومین دوره توزیع یکپارچه هورو 26 اردیبهشت ماه نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

سایپا، آرین پارس موتور، کرمان موتور، فردا موتور، مک ست موتور و مدیران خودرو در این طرح فروش حضور دارند. اگرچه ایران خودرو پیش از این اعلام کرده بود که در این طرح شرکت نمی کند، اما پس از چند روز در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه توزیع خودرو به جمع عرضه کنندگان خودرو پیوست. البته این بار محصولات ایران خودرو فقط به طرح های مادران اختصاص دارد.

چه خودروهایی در سیستم موجود است؟
سایپا برنامه فروش خود را به تفصیل اعلام نکرده است، اما با توجه به مرحله اول فروش در سامانه یکپارچه، احتمالا این شرکت محصولات زیر را عرضه خواهد کرد.

شرکت سایپا شاهین جی در فاز اول کوییک آر اتوماتیک و دستی، کوییک اتوماتیک و کوئیک اس را در قالب عرضه 90 روزه عرضه کرد و احتمالاً در این فاز نیز همین محصولات عرضه خواهد شد.

محصول آرین پارس موتور در طراحی یکپارچه خودرو، لاماری بود و احتمالاً همین خودرو این بار روانه بازار خواهد شد. موتور فردا نیز با سه خودروی Fmc-sx5، Fmc-t5 و سوما m4 در این پروژه مشارکت دارد. تیارا محصول موزات موتور بود و گروه خودروسازی ایلیا نیز خودروی دایون Y5 را روانه بازار کرد.

کرمان موتور با چهار محصول KMC T8، جک S5 و جک S3 وارد طراحی یکپارچه خودرو شد.

Arizo 6 Pro Excellent، Arizo 5 Turbo، Tigo 8 Pro Max، X22 Pro، X55 Pro، Tigo 7 Pro Excellent و Tigo 8 Pro نیز 7 محصول مدیران خودرو برای طراحی یکپارچه بودند.

ایران خودرو همچنین خودروهای دنا پلاس اتوماتیک، پژو 207 گیربکس دستی سقف فلزی، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز و هایما S7 و S5 اتوماتیک را نیز در این طرح عرضه می کند.

آموزش ثبت نام در سیستم یکپارچه خودرو
حال سوال اینجاست که متقاضیان هر یک از خودروهای معرفی شده چگونه می توانند در سامانه یکپارچه ثبت نام کنند؟

افتتاح حساب نیابتی در یکی از بانک های مورد تایید وزارت اطلاعات شخصی

بانک های ملی، ملت، تجارت، صادرات، سپه، پاسارگارد، پارسیان، رفاه، مهر ایران، کشاورزی، رسالت، اقتصاد نوین، آینده، ایران زمین، توسعه تعاون، روز، موسسه اعتباری ملل، پست بانک، مسکن، سینا، صنعت و معدن، موسسه اعتباری نور، کارآفرین، شهر، سرمایه و گردشگری از جمله بانک های مورد تایید وزارت حراست هستند که متقاضیان می توانند به آنها مراجعه کنند.

2. انسداد 100 میلیون تومان در حساب نیابتی به نفع سازمان حمایت.

متقاضیان برای خرید خودروهای داخلی باید 100 میلیون تومان در حساب های نیابتی خود مسدود کنند. متقاضیان طرح مادر و جمعیت نیز باید این مبلغ را در حساب پروکسی خود مسدود کنند.

3. ثبت نام در سیستم یکپارچه

پس از ورود به سایت سامانه یکپارچه اشتراک گذاری خودرو، از سمت چپ بالا بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. پس از انتخاب گزینه ثبت نام با وارد کردن کد کشور و کلیک بر روی دکمه چک وارد صفحه بعدی می شوید. با وارد کردن شماره تلفن و سایر مشخصات در صفحه بعد ثبت نام خود را تکمیل کنید. شماره موبایل و حساب پروکسی باید با کد کشور متقاضی مطابقت داشته باشد.

4. انتخاب سازنده خودرو و خودرو مورد نظر

با تکمیل ثبت نام وارد حساب کاربری خود شوید. برای ثبت سفارش در سامانه تخصیص یکپارچه خودرو ابتدا باید بر روی گزینه خودروساز مورد نظر کلیک کنید و پس از آن لیست خودروهای ارائه شده توسط شرکت خودروسازی نمایش داده می شود.

با انتخاب خودروی مورد نظر دو گزینه برای شرکت در یکی از دو طرح عادی یا طرح افزایش جمعیت (مادران) نمایش داده می شود.

5. ثبت سفارش

پس از انتخاب خودروی مورد نظر، باید چهار مورد را تایید کنید:

شماره ثبت به نام شما فعال نیست

شما یک گواهی معتبر دارید

شماره موبایل مربوط به کد کشور است

شما شرایط مندرج در اطلاعیه را دارید و کاملاً از آن راضی هستید

پس از فعال کردن تیک هر چهار گزینه، آخرین دکمه ثبت نام فعال می شود. با کلیک بر روی آن، ثبت سفارش خودرو تکمیل می شود.

چه کسانی می توانند در طرح فروش سیستم یکپارچه شرکت کنند؟

کسانی که در مرحله اول شرکت نکردند و یا نیاز به انصراف از مرحله اول فروش خودرو در سامانه دارند، می توانند در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه شرکت کنند تا بتوانند در مرحله دوم ثبت نام خودرو ثبت نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید