کد دعوت بلواسکی را به قیمت میلیون ها تومان روی دیوار می فروشم!/ چگونه کد دعوت رایگان دریافت کنیم؟

کد دعوت بلواسکی را به قیمت میلیون ها تومان روی دیوار می فروشم!/ چگونه کد دعوت رایگان دریافت کنیم؟

از شب گذشته تعداد آگهی های فروش کد دعوت در شبکه اجتماعی بلواسکای روی پلتفرم دیوار افزایش یافته و قیمت درج شده در این آگهی ها گاهی به یک میلیون تومان هم می رسد.

چند ساعت پس از اینکه ایلان ماسک، مالک ثروتمند توییتر از اعمال یک سری محدودیت های جدید برای کاربران این شبکه اجتماعی خبر داد، موجی از مهاجرت به اپلیکیشن رقیب Bluesky شکل گرفت. به گفته ایلان ماسک، از این پس کاربران توییتر تنها قادر به خواندن 600 توییت در روز خواهند بود و مشاهده بیش از این مقدار برای کاربرانی که با پرداخت هزینه اکانت خود را به Twitter Blue ارتقا دهند، امکان پذیر است.

رئیس ثروتمند توییتر پیش از این نیز تصمیمات مشابهی گرفته بود. به عنوان مثال، ارسال یک تیک آبی در توییتر، که کاربر صاحب آن را از دیگران متمایز می کند، برای مطالبه پرداخت استفاده می شد. با اعتراض کاربران ایرانی شبکه اجتماعی توییتر و تشکیل موج مهاجرت از عضویت توییتر و بلواسکی شاهد این تصمیم بودیم.

در حال حاضر امکان ایجاد اکانت بلواسکای بدون دعوتنامه وجود ندارد اما در عرض چند ساعت بازار جدیدی به نام خرید و فروش کد دعوت بلواسکای شکل گرفت که قیمت های عجیبی از 150 هزار تومان تا 1 میلیون و 111 هزار و 111 تومان اعلام شد.

یک راه حل رایگان برای دریافت کد دعوت bluesky وجود دارد. قبلا اپلیکیشن Clubhouse از همین روش بازاریابی استفاده می کرد و کاربران کد دعوت نامه کلاب هاوس را جستجو می کردند و در قسمت جستجوی این اپلیکیشن کلیدواژه های BlueSky Invitation Code و BlueSky یا معادل فارسی این کلمات را به صورت BlueSky و BlueSky وارد می کردند. کد دعوت. در کمال ناباوری با کاربرانی مواجه می شوید که کد دعوت خود را به صورت رایگان به اشتراک گذاشته اند. بهتر است برای یافتن این کلمات به بخش Recents در صفحه جستجو بروید و آخرین توییت ها را به صورت بلادرنگ بررسی کنید تا به محض ارسال کد دعوت جدید، بتوانید به سرعت از آنها استفاده کنید.

موج اخیر مهاجرت به Bluesky مشخصا فقط مختص کاربران ایرانی نیست چرا که حتی با کد دعوت Bluesky معمولا مراحل ثبت نام در این شبکه اجتماعی کامل نمی شود و پس از نمایش خطا به کاربران اطلاع داده می شود که سرورها در حال حاضر مشغول هستند. . پس کد چالش بلوسکای یک میلیون یا 150 هزار تومانی ممکن است به هدف شما نرسد!

دیدگاهتان را بنویسید