در اینستاگرام نوزاد می فروشم قیمت هر نوزاد چقدر است؟

در اینستاگرام نوزاد می فروشم  قیمت هر نوزاد چقدر است؟

۴ کلاهبردار زن و مرد برای آزار و اذیت نامزدهای نوزاد، صفحه ای را برای فروش نوزاد در شبکه های اجتماعی راه اندازی کردند. آنهایی که 120 میلیون تن را برای فروش به هر نوزاد عرضه کردند، پس از دریافت این پول پاسخی به غارت خود ندادند.

چندی پیش ماموران پلیس فتای تهران با رصد شبکه های اجتماعی با چندین صفحه اینستاگرامی موضوع خرید و فروش نوزادان را رصد کردند. قیمت های بالایی برای فروش نوزادان در این صفحات اعلام شده بود و همانطور که از شواهد نشان می داد، افراد حرفه ای در پشت صحنه حضور داشتند. در حالی که تحقیقات پلیس ادامه دارد، ماموران اطلاعاتی دریافت کردند که گردانندگان تمامی این صفحات 2 زن و 2 مرد هستند که همگی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از آنها یک نوزاد 15 روزه کشف شد. جایی برای مخفی شدن. .
با بررسی پرونده این افراد مشخص شد که آنها پیش از این به اتهام خرید و فروش نوزاد دستگیر شده بودند. شواهد نشان می دهد که در دور جدید فعالیت ها، 120 میلیون تن برای فروش به هر نوزاد دریافت کردند، اما دیگر به طعمه خود نمی رسند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: بررسی این پرونده نشان می دهد در یک مورد یکی از متهمان در پوشش پرستار بچه و پس از جداسازی نوزاد به منزل یکی از مالباختگان رفته است. از مادرش که قصد فروش آن را دارد. کسی که نتوانست نقشه خود را عملی کند. پس از دستگیری متهمان پرونده آنها در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید