لوازم یدکی تقلبی گولان در یاسوج / قیمت آمپلی فایر چسبنده قطعات خودرو


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877127

قیمت لوازم یدکی خودرو با افزایش گستره لوازم یدکی تقلبی و تقلبی در یاسوج مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز بازار افسارگسیخته گرانی ها به قطعات یدکی خودرو در یاسوج رسیده است تا با وسعت گرانی، قطعات تقلبی و تقلبی برای مردم مشکل ایجاد کند.

اواخر فروردین ماه امسال مدیران بازار استان کهگیلویه و بویراحمد با مشاهده قطعات یدکی به این نتیجه رسیدند که قطعات تقلبی با نام و برند به مردم عرضه می شود و این موضوع برای برخورد با متخلفان بازار در دستور کار قرار گرفت. که با جان مردم سروکار دارند.متاسفانه این نسخه موقتی است و این روزها شاهد افزایش شکایت تعمیرگاه ها و رانندگان برای قطعات گران قیمت و تقلبی هستیم.

در حالی که قطعات تقلبی هر روز آسیب بیشتری به رانندگان خودرو وارد می کند، برخی گزارش ها حاکی از آن است که قیمت این قطعات در شهر یاسود افزایش چشمگیری داشته است به نحوی که موجب ناراحتی شهروندان شده است.

علیرغم سوال گرانی و تامل برانگیز افزایش قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو، کمبود برخی از قطعات بر مشکلات موجود افزوده و در واقع متقاضیان یافتن و خرید برخی قطعات با چالش ها و مشکلات فراوانی روبرو هستند.

یکی از فروشندگان قطعات خودرو که به خبرنگار ما اجازه عکسبرداری نمی داد، اذعان داشت: وقتی همه دلال ها قیمت اقلام خود را بالا می برند، بی شک باید این افزایش را داشته باشیم تا از بازار عقب نمانیم. “

وی تاکید کرد: وجود قطعات یدکی تقلبی در بازار قابل انکار نیست و بسیاری از قطعات بازیافتی در بازار به خریداران فروخته می شود.

این فروشنده قطعات خودرو گفت: افزایش قیمت برخی از قطعات باعث دلسردی مردم از خرید می شود و این مشکل باعث می شود تا تجهیزات استوک و تقلبی خریداری کنند. وی افزود: نظارت بر بازار ما را می‌توان فصلی توصیف کرد و گاهی اگر بخشنامه‌ای صادر شود، نهادهای نظارتی وارد بازاری می‌شوند که باز هم نمی‌توانند قیمت‌ها را کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت پایین این قطعات باعث شد تا قطعه تعویض شده در مدت زمان کوتاهی دوباره با مشکل و خرابی مواجه شود، افزود: متاسفانه اکثر گلایه هایی که از خریداران می شنویم در زمینه قطعات یدکی، قیمت بالا و نامطلوب بودن آن است. کیفیت تجهیزات.”

به نظر می رسد قیمت قطعات خودرو در شهر یاسوج در آمپلی فایر گیر کرده و با عدم نظارت، شهروندان بیش از گذشته با مشکل مواجه شده اند و این رسانه در تلاش است تا ناظران و مدیران بازار را به قعر بازار برساند. برای برخورد با متخلفان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید