شکستن رکورد فروش قطعات یدکی سایپادک


ساعت: 16:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1918486

مدیرعامل سایپدک با اشاره به اجرای موفق قطعات ضد قاچاق و تقلبی از شکستن رکورد فروش قطعات یدکی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایپان نیوز؛ سعید علیزاده با اعلام این خبر افزود: سایپایدک یکی از اولین شرکت های خودروسازی بود که از طرح های جدید وزارت حراست برای مبارزه با عرضه و توزیع قطعات تقلبی و قاچاق در بازار استقبال کرد و علاوه بر اجرای اقداماتی از جمله ثبت نام در بازار سامانه معاملات کلی دریافت کد نقش، دریافت کد شناسایی کالا و کد رهگیری، آموزش استعلام قطعه اصلی سایپا یدک به شبکه توزیع و زنجیره تامین قطعات، به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که اجرای اهداف و برنامه‌های خاص را تسریع بخشد. بنابراین با تلاش تمامی کارکنان و شبکه خدمات پس از فروش، علاوه بر شکستن رکورد فروش ماهانه در تمامی دوره ها، از سقف فروش سال گذشته در پایان آبان ماه نیز عبور کرد.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق، افزایش تامین و توزیع قطعات یدکی و همکاری شبکه نمایندگی های مجاز و نمایندگی های فروش، امیدواریم با استعانت از خداوند متعال تا پایان سال جاری تمامی اهداف سازمان محقق شود. امسال. در این راستا توسعه کمی و کیفی شبکه نمایندگی های فروش، تکمیل سبد قطعات تحت پوشش و نیازسنجی بازار در دستور کار سازمان قرار دارد.

مدیرعامل سایپایدک تصریح کرد: در نقشه راه ترسیم شده توسط سایپایدک، اهدافی همچون افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، گسترش سهم بازار قطعات یدکی، تسهیل دسترسی به قطعات اصلی در سراسر کشور و جلوگیری از ورود قطعات تقلبی در نظر گرفته شده است. و قاچاق، مقرر شد به فضل خداوند متعال و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و همکاری و مشارکت ذینفعان به اهداف تعیین شده دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید