شرایط پرسپولیس صدای یحیی را درآورد

شرایط پرسپولیس صدای یحیی را درآورد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود از روز گذشته در تهران آغاز شود که زمان شروع آن تمرینات چند روز به تعویق افتاد. برخلاف سایر تیم هایی که فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند، باشگاه پرسپولیس تا زمان انتشار این خبر به غیر از تمدید قرارداد 3 مربی خارجی که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است، اقدام دیگری انجام نداده است.

گل محمدی از قبل برنامه تمرینی و اردوی تیمش را مشخص کرده بود اما با تاخیر در شروع تمرین، احتمالا برنامه های تاکتیکی او به هم می خورد.

به دنبال این مشکل، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس طی چند روز اخیر با ارسال نامه ای اخطاری به مدیران باشگاه خود از وضعیتی که در آن قرار دارد گلایه کرد. عدم تمدید قرارداد بازیکنان در فصل گذشته، عدم تسویه حساب با بازیکنان 3 جام، عدم جذب بازیکن جدید، شروع نکردن تمرینات در تاریخ مقرر و… گلایه هایی که سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط اعلام کرد. این باشگاه و الزام به شفاف سازی شرایط در همه چیز انجام شده است.

گل محمدی پیش از این به صورت شفاهی این مشکلات را اعلام کرده بود اما حالا که متوجه حل نشدن ماجرا شد، این مشکلات را کتبا به مدیران باشگاه اطلاع داد.

حال باید دید واکنش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس به گلایه های سرمربی تیمشان چه خواهد بود، در حالی که شنیده ها حاکی از آن است که مشکلات مالی به زودی مشکل بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید