کمبود شیرخشک در آمریکا صدای همسر ترامپ را درآورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بحبوحه انتقادات فزاینده جمهوری خواهان از تصویر جو بایدن توسط دموکرات ها، ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور سابق، درباره کمبود شیرخشک در ایالات متحده اظهار نظر کرد.

ملانیا ترامپ که از 20 ژانویه 2017 تا 20 ژانویه 2021 “بانوی اول آمریکا” بود، در مصاحبه با فاکس نیوز از کمبود غذا برای کودکان آمریکایی به ویژه شیرخشک به شدت انتقاد کرد.

همسر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: «غم‌انگیز است که می‌بینیم (مردم آمریکا) در حال مبارزه هستند و غذا برای کودکان قرن بیست و یکم در ایالات متحده در دسترس نیست.

ترامپ گفت: «فکر می‌کنم اگر عمیقاً به آن نگاه کنید، دیدن اینکه چه اتفاقی می‌افتد غم‌انگیز است. “من فکر می کنم بسیاری از مردم در حال مبارزه هستند، و همچنین آنچه در جهان اتفاق می افتد (غم انگیز) برای دیدن بسیار غم انگیز است و امیدوارم به سرعت تغییر کند.

پیتر هیوز مجری فاکس نیوز از همسر دونالد ترامپ پرسید که چرا کمبود شیرخشک در ایالات متحده وجود دارد و بانوی اول سابق با انتقاد از دولت بایدن، “رهبری” دولت را عامل کمبود شیر خشک دانست.

در روزهای اخیر دولت جو بایدن به دلیل کمبود شیرخشک در آمریکا مورد انتقاد قرار گرفت و روز جمعه هفته گذشته این فشارها تشدید شد.

بر اساس این گزارش، دولت جو بایدن به طرق مختلف از جمله با گسترش انعطاف پذیری برنامه تغذیه تکمیلی برای زنان، نوزادان و کودکان (WIC) تلاش کرده است تا با کمبود شیر خشک مقابله کند.

انتقاد جمهوری خواهان از دولت جو بایدن به دلیل کمبود شیرخشک تشدید شده است زیرا این حزب بر وضعیت اقتصادی به عنوان نقطه کانونی فشار بر دولت بایدن قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در پاییز امسال تمرکز کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید