پایان عجیب سریال جزیره صدای مخاطب را درآورد!

سریال جزیره سیروس مقدم دیروز در قسمت چهاردهم به پایان رسید و پایان ناگهانی آن با واکنش منفی مخاطبان این سریال همراه شد.

داستان سریال در حالی به پایان رسید که ماجراهای جدیدی شروع شد و در نهایت هیچ کدام از اتفاقات مشخص نشد. بدتر از آن اینکه طبق پیگیری های ما، فصل دوم این سریال ساخته نمی شود و داستان «جزیره» در این مرحله ناتمام می ماند.

فصل دوم کار نمی کند

در قسمت های اخیر شاهد بودیم که اختلاف بر سر پول و قدرت باعث فروپاشی خانواده شاهنگ شده و دشمنی بین اعضای گروه شاهنگ در حال افزایش است. صحرا صراف نیز قصد داشت انتقام کارهایی را که ارشد و خانواده اش برای او انجام دادند، بگیرد. او همچنین در حین خواندن نوشته های پدرش به شواهدی مبنی بر مرگ مشکوک خود برخورد کرد. در حالی که داستان به تازگی به اوج خود رسیده و گره های جدیدی در تاریخ ایجاد شده است، قسمت 14 آخرین قسمت فصل اول «جزیره» اعلام شده است، در حالی که مشخص شده است که فصل دوم کارساز نخواهد بود.

شکست پروژه کارگردان معروف

سیروس مقدم کارگردان «جزیره» سریال های پرمخاطبی مانند «پایتخت» را برای تلویزیون ساخته و معمولا آثارش مورد توجه قرار گرفته است. منوچهر محمدی تهیه کننده سریال نیز از تهیه کنندگان پیشکسوت سینماست. جزیره همچنین از بازیگران سرشناس زیادی مانند اکبر زنجانپور، محمدرضا فروتن، هنگامه غازیانی و میترا حجار استفاده می کند. در ابتدای سریال اما مشخص شد که او نمی تواند به موفقیت زیادی امیدوار باشد. “جزیره” همچنان ناامید بود، اما در نهایت رها شد و ناتمام به پایان رسید. اکثر بازیگران سریال نیز یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشتند. بعد از سریال «خواب آلود» که پخش ناقص آن باعث ناقص شدن آن شد، این دومین شکست متوالی مقدم در نمایش خانگی با «جزیره» است. یک گاف عجیب در جریان تدوین سریال چند هفته پیش که در فضای مجازی دست به دست شد، نشان از تولید عجولانه و بدون حساسیت و شیدایی این سریال داشت.

غیبت مشکوک محمدرضا فروتن

شخصیت «شاهد شاهنگ» با بازی محمدرضا فروتن یکی از شخصیت های اصلی سریال «جزیره» بود. قهرمان داستان تا قسمت هشتم حضور دارد و پس از آن به نیویورک فرستاده می شود تا از گروه شاهنگ دور بماند و به دلیل پنهان کاری و به خطر انداختن منافع و موقعیت “سالن ارشد” تنبیه شود و در نتیجه در شش قسمت فروتن کند. . سریال پایانی نداشت. عدم حضور این بازیگر در نقش یکی از شخصیت های مهم سریال اتفاق عجیبی بود که باعث جدایی او از سریال شد. در هفته های اخیر ماجرای طعنه آمیز شاهی مختاری بازیگر نقش صحرا و اظهار بی اطلاعی از بازیگر نقش «سنیور» در فضای مجازی حواشی ایجاد کرده است. به نظر می رسد فضای تولید این سریال ستاره دار چندان عادی نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید