اظهارات استقلال و پرسپولیس صدای کمیته استیناف را درآورد

اظهارات استقلال و پرسپولیس صدای کمیته استیناف را درآورد

در بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس که روز جمعه منتشر شد، موضوع اریک بانیاما بوکوم، گلزن گابنی در روز فوتبال ایران تکرار شد. سپیدها خواستار درخواست تجدیدنظر به کمیسیون استیناف شدند، اما رئیس کمیسیون در مصاحبه ای گفت که پرونده هنوز به دست آنها نرسیده است.

علیرضا صالحی، رئیس کمیسیون استیناف در گفت و گو با شب های فوتبال با اشاره به اینکه پرونده به کمیسیون نرسیده است، گفت: آنچه گفتم تایید شده و هنوز پرونده به کمیسیون تجدیدنظر ارسال نشده است. بر اساس مواد 103 و 104 آیین نامه انضباطی، رأی به رأی کمیسیون انضباطی به طرفین پرونده ابلاغ می شود و طرفین یک هفته فرصت اعتراض دارند.

وی ادامه داد: پس از آن یک هفته است که طرف مقابل می تواند با توجه به محتوای لایحه تجدیدنظر پاسخ دهد. اکنون زمان پایبندی به قانون است. پس از این مدت پرونده به کمیسیون استیناف ارسال می شود. من فرض می کنم که طبق این قوانین پرونده هنوز ارسال نشده است. پس از سپری شدن فرصت، کمیسیون انضباطی لایحه را برای شاکی خصوصی ارسال می کند که او نیز یک هفته فرصت دارد تا پاسخ دهد.

رئیس هیأت تجدیدنظر درباره اینکه جدول لیگ برتر بستگی به این پرونده دارد و اینکه آیا نمی توان زودتر برای آن تصمیم گیری کرد، پاسخ داد: نمی توان زودتر از موعد مقرر درباره این پرونده تصمیم گیری کرد. 14 روز فرصت داریم و تا الان پرونده به کمیسیون تجدیدنظر ارسال نمی شود و باید کمی صبور باشیم.

وی افزود: این پرونده مهمی است و این موضوع ایراداتی دارد و همه منتظر ارسال این پرونده برای تجدیدنظر و منتظر نتیجه نهایی هستند. این باعث افزایش حساسیت و دقت فایل می شود. ما هنوز هیچ صفحه ای از این فایل را نخوانده ایم زیرا چیزی نداریم. پس از دریافت پرونده، در اسرع وقت با همکاران خود ملاقات می کنیم و پرونده را بررسی می کنیم.

صالحی در پایان افزود: در صورت نیاز به حضور طرفین از آنها دعوت می کنیم. اگر نیاز به تحقیق داشته باشیم، آن را انجام می دهیم. نمی دانیم پرونده چقدر طول می کشد. اما نکته مهم این است که ما تمام تلاش خود را برای رسیدگی به پرونده و صدور حکم بسیار سریعتر انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید