واکنش کمیته استیناف به اعتراض پرسپولیس

به گزارش خبر ورزشی، پس از رای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال به مهاجم گابنی گل گهر که در سه دیدار مقابل پیکان، سپاهان و استقلال امتیاز این تیم را کسر کرد و حضور این بازیکن در ادامه مسابقات اعلام شد. باشگاه سیرجانی به کمیسیون استیناف اعتراض کرد.

با گذشت این مدت هنوز هیات تجدیدنظر تصمیم خود را در این مورد اعلام نکرده است و برای برخی باشگاه ها که در کورس قهرمانی هستند این سوال مطرح شده که چرا تکلیف این پرونده مشخص نیست؟

در همین راستا امروز بار دیگر باشگاه «پرسپولیس» به این موضوع واکنش نشان داد و اعتراض خود را در بیانیه ای اعلام کرد اما سوال اینجاست که این پرونده هنوز به دست اعضای هیات تجدیدنظر نرسیده است.

در این خصوص علیرضا صالحی، رئیس هیات تجدیدنظر گفت: پرونده هنوز به طور کامل به هیات تجدیدنظر ارسال نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز پرونده به کمیسیون ارسال نشده است، گفت: طبق روال قانونی پس از اعلام رای کمیسیون انضباطی، باشگاه آسیب دیده یک هفته فرصت دارد تا به کمیسیون انضباطی اعتراض کند. همچنین متقاضی باید به طرفین پرونده اعلام کند که خودش یک هفته فرصت دارد، هر یک از این باشگاه ها نیز یک هفته فرصت دارند تا دفاعیات خود را به هیات انضباطی ارائه کنند و بعد از بسته شدن همه این پرونده ها، هیات انضباطی آورده است. پرونده در هیئت تجدید نظر که هنوز در جریان است، بنابراین او برای بررسی به ما مراجعه نکرد.

صالحی در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده رای صادر نمی شود، گفت: شاکیان این پرونده باشگاه های دیگر هستند و نمی دانم چرا پرسپولیس اعتراض می کند و چرا فکر می کنند اعتراض آنها روی رای تاثیرگذار است؟ در هر صورت طبق قانون سازمان لیگ، رای کمیسیون انضباطی نباید در جدول اعمال می شد، زیرا در رای کمیسیون انضباطی باشگاه گل گهر فرصت اعتراض داشت و باید منتظر بود تا نتیجه جلسه کمیته استیناف

دیدگاهتان را بنویسید