شوک رئیس کمیته استیناف استقلال و پرسپولیس

شوک رئیس کمیته استیناف استقلال و پرسپولیس

داریوش مصطفوی در خصوص اعتراض کنفدراسیون فوتبال آسیا به سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* این ایرادات ورزشی، پرسنلی، حقوقی، تأسیساتی و ساختمانی است. به عنوان مثال، در بخشی از پورتال، چمن، محل خبرنگاران، حمام، سونا و … مورد انتقاد قرار گرفت.

* کنفدراسیون آسیا دو بازرس دارد. یکی از آنها یک شرکت آلمانی است که وضعیت را بررسی کرده است. این شرکتی است که باشگاه هایی مانند منچستریونایتد و دورتموند را بررسی و گزارش داده است.

* مهم ترین ایراد، پول «خواکین» و «کالدرون» بود که پرداخت شد، اما به دلیل عدم ارائه در تاریخ مفید نبود. کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه نشد که ما در تحریم هستیم.

*عیبی ندارد. سال ها به ما می گویند که مالکیت دو باشگاه را از کنترل دولت خارج کنید تا در جلسه دو باشگاه نخست وزیر نشود. چند سالی است که به آقای وزیر و آقای رئیس جمهور زنگ می زنیم! اما هیچ کاری نکردند. شاید برای بخش های دیگر این کار را کرده باشند، اما برای ورزش و فوتبال کاری نکرده اند. اگر آنها بودند، 478 صفحه شکایت از کنفدراسیون آسیا دریافت نمی کردیم. بله، بخشی از آن حکمرانی بد است. در این 20 سال نتوانستیم برای استقلال و پرسپولیس دیدار جداگانه ای داشته باشیم.

* می گویید اتفاق بدی افتاده است. من می گویم موفق باشید. ما باید از یک جایی شروع کنیم. من نمی گویم استقلال و پرسپولیس که 40 میلیون هوادار دارند نباید به آسیا بروند. خدا میدونه داره چیکار میکنه! این مورد 50-50 است. شاید حرف ما را قبول ندارند.

* دیروز در فدراسیون فوتبال جلسه داشتیم. رئیس فدراسیون کمک کرد اما کارها در اختیار فدراسیون و کمیسیون های بدوی و تجدیدنظر نیست، مثل مالکیت مشاع و ۶۰۰ میلیارد بدهی مالیاتی. تیم های حقوقی باشگاه ها در حال بررسی 14 ایراد هستند. شاید – حفاظت از باشگاه ها – پذیرفته شود، شاید هم نه.

دیدگاهتان را بنویسید