حمله پرسپولیس به یکی از اعضای کمیته استیناف

این سخنان سطحی و غیرمنطقی است و به نظر می رسد که نمایندگان رسانه ای این باشگاه کاری به این مسائل ندارند. منظورت چیه؟ سه تیم دیگر به بازیکن دیگری اعتراض کردند و حالا پرسپولیس معترض است؟ این تیم چه نقشی دارد «این حکایت مردی است که خود را می اندازد وسط و می گوید شما سه تا ما را به کجا می برید؟ همه باید در حد وظایف خود حرف بزنند و عمل کنند و این قضیه ربطی به آن اقوام ندارد که می گویند ما خوابیم. نه، ما خواب نیستیم، «اتفاقاً ما بیدار هستیم و سعی می کنیم صادقانه رای بدهیم، شما می خواهید فضاسازی کنید یا آگاهی عمومی را به هم بزنید، بحث دیگری است، ما درگیر این ماجراها نیستیم، از این آقا می پرسم که آیا او قاضی است یا نه، گفتن این که آنها در حال خواب هستند، هیچ معنایی ندارد، جز اینکه هدف آنها شرمساری مخاطب و شلوغ کردن آنها باشد، زیرا طبق قانون آنها اصلاً حق ندارند چنین چیزهایی را بیان کنند. و ما کار خودمان را انجام می دهیم و بر اساس محتوای پرونده و مستندات و شواهد تصمیم می گیریم و رای نهایی را می دهیم. باشگاه های دیگر؟ روال قانونی بود و فقط دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس بودند. چطور شد که درگیر شدی؟ به نفع شما بود نه در این حرفه؟آیا تماس آن زمان بود؟ به نفع شما؟ همانطور که در این مورد حق با شما بود و ما درست انجام دادیم، در این مورد هم که اجازه صحبت یا ورود به شما داده نمی شود، بیایید با تیم های دیگری که علاقه مند هستند و کار ما را انجام می دهند، روبرو شویم.

این ادبیات عجیب از سوی یکی از اعضای قوه قضائیه فدراسیون فوتبال توجیه نشد و پیش بینی شد که واکنش منفی و حمله هواداران پرسپولیس به مهدی دادرس را در پی داشته باشد.

ما نمی دانیم که آیا یکی از اعضای هیئت استیناف قبل از دسترسی و بررسی یک پرونده مهم فوتبال حق اظهار نظر در مورد آن را دارد یا خیر، اما آنچه می دانیم این است که استفاده از عباراتی مانند “شنگول” برای یک مورد محبوب اشتباه است. باشگاه!

دیدگاهتان را بنویسید