شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال

شب گذشته باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی برای جدایی از این تیم به توافق رسید تا پرونده سرمربیگری استقلال برای فصل آینده به طور کامل تمام شود. بنابراین آبی ها باید برای جذب مربی دیگری تلاش کنند.

در دو سه روز اخیر شایعات زیادی در مورد مربیان مورد نظر استقلال شنیده می شود که نام چند مربی ایرانی و چند مربی خارجی از جمله آنهاست.

اما مدیران استقلال به دنبال جذب مربی هستند که از هواداران این تیم خوشحال باشد. به همین دلیل مذاکره با آندره استراماسیونی را در دستور کار خود قرار دادند. گفته می شود این مربی مشکلی برای جدایی از الغرافه ندارد اما در صحبت های اولیه خود با آبی ها که در حال حاضر با مقاومت مدیران این تیم مواجه هستند، خواستار رقم بالایی شد.

با این حال مذاکرات بین نمایندگان دو کشور همچنان ادامه دارد. یکی از دغدغه های استراماچونی مشکلات مالی بود و از باشگاه استقلال درخواست ضمانت کرد و البته مقدار زیادی از مبلغی که خواسته بود را اعلام کرد که در همان ابتدا دریافت می کرد.

باید منتظر ماند و دید بالاخره باشگاه استقلال می تواند سرمربی سابق خود را برای بازگشت راضی کند یا خیر. استراماچونی البته دو سال پیش از استقلال شکایت کرد و آبی ها باید غرامت قرارداد دو ساله او را بپردازند.

موضوعی که البته ربطی به قرارداد جدید او با باشگاه ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید