تنها شرط استقلال برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا

تنها شرط استقلال برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا

کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران مدارک استقلال را تایید نکرد. این موضوع باعث اعتراض باشگاه استقلال شد و حالا یکی از اعضای کمیته استیناف می گوید دلایل باشگاه استقلال برای تسویه حساب با استراماچونی قابل درک است. این بدان معناست که مجوز آبی ها می تواند تایید شود و آنها به برنامه لیگ قهرمانان آسیا برمی گردند.

کمیته استیناف باید نظر نهایی خود را تا 31 می برابر با 10 ژوئن به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند. در این صورت کمیته صدور مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا مدارک را بررسی و تا 4 خرداد نظرات نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

گلمرضا بروان یکی از اعضای کمیته استیناف درباره پرونده استقلال و استراماچونی و دلایل مطرح شده از سوی باشگاه استقلال می گوید: در حال بررسی پرونده هایی هستیم که اعتراض شده است. استقلالی ها نوشتند ما این پول را دادیم. آنها استدلال کردند که اگر این پول به موقع پرداخت نشود بحث تحریم است. این نیز صادق است. بسته به اینکه قبول کنند یا نه، مدارک و پاسخ های AFC را نیز بررسی خواهیم کرد. مطمئن باشید، همه ما سعی می کنیم از مشکل دوری کنیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در مورد نامه باشگاه استقلال در خصوص تحریم ها و اینکه استراماچونی به دلیل مشکل نقل و انتقال نقدی باشگاه استقلال از تحویل پولش خودداری کرده است، نظر بدهد. ما وضعیت کشورمان را می دانیم. ما در تحریم هستیم. نه تنها فوتبال، بلکه همه جا با این مشکل سروکار دارند. ما الزامات زیادی داریم. هر دو باشگاه ما هم به اتحادیه فوتبال نیاز دارند، چه کنفدراسیون فوتبال آسیا بپذیرد یا نه، ما آن را دنبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید