شرط اول نکونام برای استقلال

شرط اول نکونام برای استقلال

نام جواد نکونام سرمربی فعلی تیم فولاد خوزستان به محض جدایی فرهاد مجیدی از استقلال به عنوان گزینه احتمالی جانشینی سرمربی قبلی و هدایت استقلال برای بیست و دومین دوره لیگ برتر مطرح شد.

از زمانی که نام جواد نکونام به عنوان جانشین احتمالی فرهاد مجیدی مطرح شد، هواداران استقلال در تلگرام و اینستاگرام حملات مشابهی را به انتخاب نکونام و هر مربی ایرانی دیگری برای استقلال انجام دادند.

این حرکت استقلالی ها به این دلیل است که آنها معتقد بودند در چنین شرایطی که استقلال می تواند با شرایط خاص قهرمان لیگ برتر شود، باید یک مربی خارجی خوب وجود داشته باشد.

به همین دلیل نام آندره آ استراماچونی از سوی هواداران استقلال به عنوان گزینه مطرح شد و آنها موضع قاطعی را علیه سایر مربیان داخلی به خصوص جواد نکونام اتخاذ کردند.

اما با تکذیب استراماچونی مشخص شده که این مربی نه تنها تمایلی از سوی کادر مدیریتی باشگاه استقلال برای حضور مجدد در راس کادر فنی استقلال ندارد، بلکه خودش نیز در این شرایط تمایلی به حضور در استقلال ندارد. از این رو نام جواد نکونام دوباره در کانون توجه هواداران استقلال قرار گرفت و بار دیگر موجی از انتقادها نسبت به انتخاب سرمربی داخلی آغاز شد.

اولین شرط نکونام برای استقلال اعلام شد

گفته می شود جواد نکونام فعلا مشکلی برای قبول سرمربیگری استقلال و جدایی از فولاد خوزستان ندارد، اما او در اولین قدم برای استقلال از آجورلو خواسته است، باشگاه استقلال باید فضای نامساعدی را بابت احتمال حضور او در سرمربیگری ایجاد کند. کادر فنی استقلال تغییر چشمگیری داشته و با اعتمادسازی و توجه هواداران استقلال توسط کادر مدیریتی این باشگاه این موضوع به شکل دیگری تغییر خواهد کرد. شرایطی که منطقی هم هست. چون نکونام فرصت درگیر شدن با هواداران میلیونی استقلال را ندارد و باید سریعا برای تیم جدیدش برنامه ریزی کند.

جواد نکونام از سال 1374 با حضور کارلوس کی روش در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به عنوان مربی کار خود را آغاز کرد و سپس در سال های اخیر در تیم های خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان کارنامه موفقی داشته است.

نکونام یکی از نزدیک ترین گزینه ها به نیمکت مربیگری استقلال است. گزینه ای که فصل گذشته از ابتدای قهرمانی به جای فرهاد مجیدی مطرح شد اما به دلیل علاقه زیاد هواداران به حضور فرهاد مجیدی به کلی فراموش شد.

دیدگاهتان را بنویسید