شروع ثبت نام مستمری بگیران بیمه؛ به زودی / افزایش مبلغ وام قرض الحسنه به 10 میلیون تن


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837201

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: ثبت نام وام قرض الحسنه 10 میلیون تومانی مستمری بگیران تامین اجتماعی به زودی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد اسفندیاری در خصوص بازپرداخت وام مستمری بگیران از تامین اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه امسال تعداد وام بازنشستگان از 7 میلیون تن به 10 میلیون تن افزایش یافته است.

وی در خصوص ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران تاکید کرد: مستمری بگیران می توانند از خردادماه برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از طریق دفاتر کانون بازنشستگی استان های مختلف اقدام کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: همچنین به زودی سایتی از سوی سازمان تامین اجتماعی برای ثبت نام مستمری بگیران وام قرض الحسنه اعلام می شود و مستمری بگیران نیز می توانند ثبت نام کنند. برای وام از این طریق.”

اسفندیاری در خصوص تعداد مستمری بگیرانی که از قرض الحسنه وام دریافت می کنند، گفت: سازمان تامین اجتماعی محدودیت ثبت نامی ندارد و امسال 500 هزار مستمری بگیر از این تسهیلات بهره مند می شوند.

وی گفت: پس از ثبت نام مستمری بگیران در دفاتر مرکز بیمه بازنشستگی و به زودی از طریق سایت مذکور؛ این افراد برای دریافت وام خود با بانک های موجود ملاقات می کنند.

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید