شروع رسمی سامانه ارزشیابی معلمان تا 2 روز دیگر

شروع رسمی سامانه ارزشیابی معلمان تا 2 روز دیگر

وی قانون ارزشیابی معلمان را موجب ارتقای نظام آموزشی و صلاحیت معلمان و ایجاد رقابت در نظام آموزشی و ارتقای معیشت معلمان می‌داند و افزود: در مورد قانون ارزشیابی معلمان نباید آن را تنها مشکل سوم دانست. و به طور کلی. این قانون باید سود نظام آموزشی را بیان کند.

نوری بابیان اینکه پس از اصلاح ایرادات آیین نامه اجرایی ارزشیابی معلمان که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس ابلاغ شده بود، این ایرادات رفع شده و آیین نامه اجرایی ارزشیابی معلمان در 24 مردادماه امسال نهایی شد، گفت: مدارک خود را در آن آپلود کرده و فرآیندهای آن انجام می شود و پس از بررسی و رفع مشکلات، از بیست و ششم مردادماه سامانه رتبه بندی معلمان برای همه معلمان باز می شود تا مدارک خود را در آن بارگذاری کنند.

مذاکره با سازمان برنامه و بودجه برای رتبه بندی اضافه پرداخت علی الحساب
و ادامه داد: مذاکرات با سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت بخشی از مبالغ اضافه پرداختی رتبه بندی ها تا مشخص شدن کامل رتبه های معلمی در حال انجام است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بخشی از تاخیر در اجرای قانون ارزشیابی معلمان به دلیل مشمول نشدن تعدادی از فرهنگیان در این قانون بوده و با تغییراتی که در قانون انجام شده و تغییراتی که به وجود آمده، در حال حاضر بیش از 800000 معلم مشمول قانون رتبه بندی فرهنگیان خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید