ششم مرداد ماه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم کرمانشاهیان آغاز می شود


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889192

رئیس شورای ورزش روستایی استان کرمانشاه اعلام کرد؛

زهرا کاشتمند از افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرخم در هفتم مرداد ماه سال جاری در اقصی نقاط استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا کاشتمند در گفتگو با مرصاد نیوز گفت: هفتم مرداد ماه سال جاری افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرخام به طور همزمان در اقصی نقاط استان در روستاها آغاز می شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات مشارکت حداکثری روستائیان در مسابقات ورزشی و افزایش سلامت روحی و جسمی در بین آنان، هویت بخشیدن به ساکنان مناطق روستایی و عشایری، تلاش برای روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در بین روستائیان و عشایر است. گذراندن اوقات فراغت به ویژه برای نوجوانان و جوانان از طریق ورزش، ترویج فرهنگ رقابت عادلانه و سالم مبتنی بر توسعه پایدار ورزش

رئیس شورای ورزش روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد و افزود: در این مسابقات بیش از دو هزار و 200 تیم روستایی (زنان و آقایان) با هم در روستاهای استان کرمانشاه به رقابت می پردازند.

وی گفت: در افتتاحیه این مسابقه.

کشتمند با اشاره به اینکه افتتاحیه این مسابقات در کرمانشاه در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی زمین شماره 2 خواهد بود، خاطرنشان کرد: محل افتتاحیه سایر شهرها متعاقبا اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه پایان این مسابقات 22 بهمن سال جاری است، گفت: مسابقات جام پرچم ابتدا در روستاها آغاز و برگزیدگان در بخشداری و سپس برگزیدگان در شهرستان استان به رقابت می پردازند. و سپس در صحنه کشوری. .

رئیس شورای ورزش روستایی استان کرمانشاه گفت: در این برنامه تمامی آقایان و بانوان شرکت کننده در مسابقات باید بالای 15 سال سن داشته باشند.

لازم به ذکر است برنامه بعدی هیات ورزش روستاهای استان که در آینده در سطح روستا اجرا می شود جشنواره بله برون خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید