قهرمانی دختران زابل در مسابقات قهرمانی مینی فوتبال جام پرچم سیستان و بلوچستان

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1301/10/17
کد خبر: 1922289

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دختران زابلی قهرمان بزرگترین رویداد مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرگام سیستان و بلوچستان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ادهم کرد در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرگام سیستان و بلوچستان در بخش بانوان با قهرمانی دختران دختر زابل به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار دختر و پسر روستایی و عشایری در قالب 900 تیم از شمال تا جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد و در بخش بانوان نیز 6 تیم به مرحله نهایی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. در شهر زاهدان جنگیدند

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در فینال بزرگترین رویداد مینی فوتبال جام پرچم روستایی و عشایری در بخش بانوان، دو تیم قدرتمند روستای حیدرآباد زابل و روستای کوشک علیا هامون به مصاف یکدیگر رفتند و در یک مسابقه جذاب و یک بازی دیدنی این دختران فوتبال بلد از روستای گتزابل که در جایگاه قهرمانی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: ورزشکاران مستعد شهرستان هامون به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند.

کرد گفت: تیم دختران روستای محمد آباد بیضایی شهر مرزی میرجاوه مقام سوم را به خود اختصاص داد و دختران ناهوک سراوان جام اخلاق را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: دختران نخبه و با انگیزه فوتبال روستای گته شهرستان زابل با این قهرمانی جواز حضور در مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم کشور را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در قسمت مردان پسران مرزدهر میرجاوه به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان در مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام قهرمانان کشور حضور خواهند داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید