شطرنج منتخب تیم ملی رقابت 12 شطرنج باز برای حضور در مسابقات جهانی


ساعت: 09:20
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881853

جلسه انتخابی تیم ملی شطرنج برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برای شرکت در مسابقات جهانی شطرنج دانشجویان از امروز 27 تیرماه به مدت 4 روز مسابقات انتخابی تیم ملی دانش آموزی با همکاری فدراسیون شطرنج با رقابت 12 شطرنج باز دختر و پسر برگزار می شود. فدراسیون

اسامی دانش آموزان شرکت کننده به شرح زیر است:

بخش دختران:
در بخش دختران 7 دانش آموز به نام های: آناهیتا گلامی اوریمی، وصال خامدی نیا، طناز ازلی، میترا اصغرزاده، سیده فاطمه سعادتی، جینا پاک نیت و کیمیا مجیدی همکاری خواهند کرد.

در این بخش استاد بین المللی بانوان مبینا علی نسب به دلیل کسب بالاترین رتبه بین المللی طبق آیین نامه به صورت مستقیم به عضویت تیم ملی درآمد.

در بخش پسران:
در پسران مسعود مصدق پور، مهدی غلامی اوریمی، آرش طاهباز، آرش داغلی و آرمان حکیمی به مصاف یکدیگر می روند و در این بخش استاد بزرگ خلیل موسوی به دلیل کسب بالاترین رتبه بین المللی، طبق قوانین به صورت مستقیم به تیم راه یافت. درآمد ملی

مسابقات در هر دو بخش به صورت دوره ای برگزار می شود و برای انتخاب آماده ترین متسابقان، ترتیبی اتخاذ شده است که امتیازات برابر برای نفرات اول مسابقات تکمیلی برگزار شود.

دانش آموزان با حداقل امتیاز 2300 برای پسران و 1850 برای دختران می توانند در این مسابقات شرکت کنند. مسابقات جهانی شطرنج دانشجویان در ماه سپتامبر امسال به میزبانی بلژیک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید