شناسایی مهاجمان خارجی تخت جمشید

در حالی که فصل نقل و انتقالات زمستانی هنوز آغاز نشده است، گمانه زنی ها درباره بازیکنان مورد نظر گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ برتر شنیده می شود.

یک سایت خارجی مدعی است باشگاه پرسپولیس چند بازیکن خارجی را در پست های دروازه بان و مهاجم مد نظر دارد.

1. توماس ورهید: آدو دان هوخ مهاجم هلندی که در این فصل در لیگ دسته اول هلند در 17 بازی 12 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن ملیت هلندی و قد 192 سانتی متر و سن او 29 سال است.

2- زوران ماروسیچ: مهاجم دینامو تفلیس گرجستان و آقای گل این کشور که در 41 بازی 17 گل و 9 پاس گل به ثمر رسانده و تجربه مهاجمان، هافبک دفاعی، وینگر، دفاع چپ و دفاع میانی را دارد.

3- ایستون اونگارو: مهاجم کانادایی تیم ادمونتون که در 27 بازی در لیگ کانادا 12 گل به ثمر رسانده و یکی از بهترین بازیکنان این لیگ است. او 23 سال سن دارد و چندین باشگاه اروپایی به او پیشنهاد داده اند.

4- وادین الیور: این مهاجم انگلیسی تیم گیلینگهام پیش از این با باشگاه سپاهان ارتباط داشت. الیور در این فصل در 17 بازی 5 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم فصل گذشته در لیگ دسته سوم انگلیس نیز 17 گل به ثمر رساند.

5. لینوس هالنیوس: این مهاجم اهل سوئد است و سابقه بازی در جنوا ایتالیا، آپوئل قبرس و آرائو سوئیس را دارد.

6. ازکیل هانتی: مهاجم اسلوان براتیسلاوا اسلواکی در این فصل برای میلان ایتالیا، لوکوموتیو مسکو از روسیه، بانی یاس از امارات و اوسیک از کرواسی بازی کرده و در 30 بازی این فصل 15 گل به ثمر رسانده است.

7. مارتین آدام: مهاجم مجارستانی پاکسی در این فصل 15 بازی، 12 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده است. این مهاجم 27 ساله مجارستانی در باشگاه سابق واس اش مجارستان بازی می کرد.

8- ارکستر اوروش: این مهاجم اهل صربستان است و سابقه بازی در آمیان فرانسه را دارد. کره جنوبی در 26 بازی 6 گل به ثمر رساند.

2 گونه پرسپولیس در تیرک دروازه معرفی شده است.

1- پاول پاولیوچنکو: این دروازه بان اهل بلاروس است و در تیم روخ این کشور بازی می کند. پاولیوچنکو در 28 بازی لیگ بلاروس 16 کلین شیت داشته است.

2- Cemislaw Teton: دروازه بان سابق تیم ملی لهستان. این بازیکن سابقه حضور در لاکرونیا اسپانیا، اشتوتگارت آلمان و آیندهوون هلند را دارد و در 14 بازی ملی به میدان رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید