فریم های تکراری تخت جمشید

فریم های تکراری تخت جمشید

وینگر سابق پرسپولیس در پنجره تابستانی یکی از بازیکنان مورد علاقه محرم نویدکی برای تقویت تیمش بود و اگرچه این اتفاق کمی دیر رخ داد اما مدیران سپاهان خیلی زودتر از زمان اعلام رسمی با احمدزاده و شهریار مقلانلو به توافق رسیدند. آن ها بودند و از همان ابتدا می شد تصور کرد که تیم محرم با اضافه شدن چهره های جدید مسموم تر می شود و امسال با اینکه طلایی ها دو شکست غیرمنتظره داشتند اما نسبت به گذشته تیم منسجم، هماهنگ و متمرکزتری را به نمایش گذاشتند. سال .

در این بین فرشاد احمدزاده که دو بار برای عزت پورگز و شهریار مغانلو دو بار مقابل فجر شهید سپاسی و سپس تکستیل مازندران ایجاد موقعیت گل کرد، در دیدارهای اخیر بارها موفق به گلزنی نشد. فرشاد احمدزاده در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت نقش اول را داشت.

خبرنگار در پایان بازی از محرم نویدکی در مورد چند فرصت از دست رفته فرشاد احمدزاده سوال کرد و محرم که از این موضوع ناراحت شده بود تاکید کرد که با این نظر موافق نیست و بازیکنی که بتواند خود را در موقعیت های گل به این معنی است که بازیکن با ارزش است و فقط کمی دقت خود را در زدن آخرین ضربه ها افزایش می دهد.

احمدزاده در دیدار مقابل تراکتورسازی به ترکیب طلایی رسید و سپس توسط بازیکن پشت مهاجم به جناح چپ منتقل شد و سجاد شهبازاده روی نیمکت نشست. حالا در آستانه دیدار مقابل استقلال که در مدت حضورش در پرسپولیس شعارهای جالبی برای هواداران و بازیکنان این تیم داشت، بیش از هر زمان دیگری آماده و مصمم به نظر می رسد تا جادوی گل را با پیراهن سپاهان بشکند و باید در این دید. مسابقه چه نتیجه ای خواهد داشت که در پایان فصل در سرنوشت هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید