قابلیت های باورنکردنی کاتارها از زبان تخت جمشید

امکانات باورنکردنی کاتارها از زبان تخت جمشید

قطر کم کم خود را برای جام جهانی آماده می کند که کمتر از یک سال دیگر آغاز می شود.

جام عرب به عنوان محل تمرین قطر و فیفا بوده است، جایی که نه تنها فینال بین تونس و الجزایر در آن برگزار شده است. عمان در جام عرب نیز با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ کرواسی بازی کرد. تیم او با شکست 2-1 مقابل تونس در مرحله یک چهارم نهایی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

برانکو ایوانکوویچ گفت: از این مسابقات بسیار خوشحالم زیرا نشان دادیم که می توانیم با هرکسی رقابت کنیم. از نظر بدنی خیلی خوب بودیم و می توانم بگویم در تمام بازی های نیمه دوم عالی بودیم. ما جلوی کسی غایب نبودیم. در گروه واقعا بدشانس بودیم چون دو پنالتی زدیم که بحث برانگیز بود و یک گل زدیم اما مهم این است که خیلی خوب کار کردیم. تیم بسیار جوان ما حال و هوای جام جهانی یا حداقل این مینی جام جهانی را احساس کرد و این برای بازیکنان من که چنین فرصتی در مسابقات قهرمانی داخلی ندارند بسیار مهم است.

تمامی مسابقات جام عرب در ورزشگاه هایی برگزار شد که از 21 نوامبر تا 18 دسامبر سال آینده میزبان جام جهانی خواهند بود. تیم های ملی از هتل هایی استفاده کردند که از تیم های ملی سراسر جهان برای جام جهانی استفاده خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی عمان ادامه داد: واقعاً مشکلی نداشتیم. ما در هتل مجللی که با تیم ملی مراکش مشترک بودیم اسکان داده شدیم اما در جام جهانی تیم های ملی از هم جدا شدند. چه می توانم به شما بگویم، همه چیز در بالاترین سطح ممکن است و امنیت در سطح باور نکردنی است. شما نمی توانید بدون اعتبار میزبانی کنید، در هر طبقه امنیت وجود دارد. جنبش نیز بسیار خوب سازماندهی شده بود. دارای دو طبقه با بالاترین کیفیت، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی و ماساژ و هر چیز دیگری که نیاز دارند.

او گفت: «من مربی دو دوره مسابقات جهانی بوده‌ام و استادیوم‌های زیادی دیده‌ام. کاری که شما انجام دادید واقعا شگفت انگیز است. رختکن ها شگفت انگیز هستند. یک اتاق گرمایش 150 متر مربع و همچنین جکوزی، سونا و هر چیز دیگری وجود دارد. همه چیز عالی است در افتتاحیه مسابقات با مهمانان زیادی در منطقه VIP حضور داشتم. من فقط به شما می گویم که ما به معنای واقعی کلمه با قاشق و چنگال طلایی خوردیم، فکر می کنم این گویای همه چیز است. همه استادیوم ها دارای تهویه هوا هستند. اینجا همه چیز عالی است. باید از برگزارکنندگان تمجید کنم، زیرا برگزاری چنین مسابقه ای در چنین فضای کوچکی کار آسانی نیست.

هواداران اروپایی بیشتر نگران وضعیت آب و هوا و ظرفیت اقامت هستند، زیرا قبلاً مشخص شده است که اتاق و تخت کافی برای همه کسانی که می خواهند به جام جهانی بیایند وجود نخواهد داشت.

برانکو در پایان گفت: هوا هم برای فوتبال و هم برای هواداران عالی خواهد بود. در این زمان از سال پخش می شود و اکنون هوای آنجا در طول روز خوب و گرم است.

دیدگاهتان را بنویسید