بهترین کاتارها در گروه های سنی اصلی پسران مشخص شدند

زمان: 21:50
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774685

اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی پسران در رده های سنی اصلی استان زنجان با شناسایی برترین بازیکنان کاتا در رده های سنی اصلی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته ، مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان ، نوجوانان و پسران امیدوار است در اولین روز با مسابقات انفرادی کاتا برای نوجوانان ، جوانان ، تیم امید و جوانان کاتا به پایان برسد و اعضای برتر آنها در اردوی تیم ملی. آنها راهی پیدا کردند.

در رده نوجوانان کاتا ، 44 شرکت کننده با یکدیگر رقابت کردند ، پوریا یاقوبی از استان مرکزی رتبه اول ، ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان رتبه دوم ، نیما حیری اهوازی از استان خوزستان و امیر داداشده آذربایجان غربی را کسب کردند.

در رده انفرادی کاتای جوان ، 43 شرکت کننده با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت امیرحسن معین الدینی از استان کرمان اول ، ابوالفضل شیخ شویی از استان کرمان دوم ، ابوالفضل فرامرزور از استان کرمان و امیررضا کرمی از استان آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کردند.

در کاتای کاتای جداگانه امید ، 32 شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت مهدی رضایی از استان کرمان مقام اول ، محمدصدره شیجی از استان آذربایجان شرقی مقام دوم ، احمدرضا محمودی از استان تهران و محمد مهدی شجمان از استان را کسب کردند.

در کاتای کاتا برای تیم های جوانان ، 9 تیم با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت تیم های زیر از مقام اول تا سوم برنده شدند.

1. تیم استان کرمان الف

(امیرحسن معین الدینی ، ابوالفضل شیخ شویی ، ابوالفضل فرامرزور)

2. تیم استان کرمان ب

(امیر محمد عامری ، آرتا سیستانی ، ارتش سیستانی)

3. تیم استان مازندران

(امیررضا یوسفی ، رضا گاسمیان ، سید نیکان موسوی)

3. تیم آذربایجان شرقی

(امیررضا کرمی ، مبین جباری ، صدرا قدس)

پس از مسابقات انتخابی تیم ملی از رده های سنی اصلی ، مسابقات کمیته رده های سنی جوانان فردا یکشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید