سناریوی کشتن دشمنان تکراری و تکراری است


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898098

اتفاقی که برای این دختر کُرد افتاد منجر به سوء استفاده های این گروه برای رسیدن به اهداف ضدانقلاب شد به طوری که سناریوی قتل معندین بار دیگر تکرار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رکورد مرگ مهسا امینی دختر 22 ساله سقزه که سه شنبه شب توسط ماموران گشت ارشاد در بزرگراه شهید حقانی دستگیر و سپس در سالن ارشاد ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزیره به زمین افتاد، دو روز بعد در بیمارستان جان باخت. پس از انتقال وی به بیمارستان کسری واکنش های زیادی را در پی داشت.

از صبح روز شنبه همزمان با تشییع پیکر دختر جوان کرد خبرهای ضد و نقیضی مبنی بر تیراندازی به معترضان و کشته شدن یکی از شهروندان توسط نیروهای امنیتی منتشر شده است که بهزاد رحیمی گفته است. نماینده سقز و بانه در مجلس در گفتگو با دانا. : آنچه در مورد مجروحان و کشته شدگان گزارش کرده اند صحت ندارد و تنها یک مورد مجروح شده است و وی هم اکنون در بیمارستان بستری است.


خبر خاکستری

حال این سوال پیش می آید که وقتی نماینده این شهرستان و تمامی مراجع قضایی و انتظامی و کادر پزشکی منکر وجود حتی یک کشته می شوند، انتشار این قتل ها در قالب فیلمی به کارگردانی چه کسی و برای چه چیزی است. اهداف تهیه و منتشر شد. بازیگران چه کسانی هستند؟

طراحی فیلمنامه آنقدر دقیق و برنامه ریزی شده بود که حتی در خود فیلم هم دیده می شود. به گونه ای که ناگهان فردی درست در مقابل بیمارستان مجروح می شود و بلافاصله کلیپی از این حادثه منتشر می شود.

به راحتی می توان تحلیل کرد که خون ریخته شده بر روی زمین و صورت مصدوم با واقعیت مطابقت ندارد و نشان می دهد که این ویدئو تنها یک کلیپ از پیش طراحی شده برای برانگیختن احساسات مردم نسبت به این موضوع است؛ چرا که خود مردم از این حادثه شوکه شده بودند و این بار بهترین فرصت برای معرفی اخبار جعلی بود.

در واقع اتفاقی که برای این دختر کرد رخ داد منجر به خشونت این گروه برای رسیدن به اهداف ضدانقلاب شد، زیرا به جرات می توان گفت که تمام زوایای دوربین در زمان های مختلف سناریویی از پیش طراحی شده را نشان می دهد.

همچنین دیروز کلیپی با عنوان وداع پرستاران با جسد مهسا پخش شد که نه تنها صحت ندارد بلکه این ویدئو مربوط به خداحافظی عاطفی پرستاران ارومیه ای با بیمار اهدا کننده عضو است و برای کمک به تشویش اذهان عمومی و تحریک مردم منتشر شده است. احساسات مردم در این مورد لازم است دستگاه قضایی بدون سند و با اهداف مغرضانه یا خودنمایی با کسانی که آرامش جامعه را هدف قرار می دهند برخورد کند.


بیشتر بخوانید:

علت مرگ مهسا امینی به زودی مشخص می شود

پیگیر موضوع درگذشت مهسا امینی هستیم

وضعیت شهر ساکز عادی و آرام است/ اینترنت همراه اول وصل شد

دیدگاهتان را بنویسید