دشمن با ایران قدرتمند مخالف است/شکست دشمن سناریوی همیشگی ارتش اسلام است


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901151

امیرالمومنین (ع) جانشین فرماندهی کل قوا در استان ایلام:

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی دشمنی را که با تمام توان به میدان آمده است خشمگین کرده است اما به اهداف شوم خود و ریشه های انقلاب هرگز با این بادها تکان نخواهد خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار سردار «کریمیان» جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم تقدیم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه چرداول با اشاره به اقدامات مناسب استان ایلام و شهرستان چرداول در بحث اسکان و غذا به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: اربعین موتور توسعه استان است و کشور می تواند آینده خوبی را برای ما رقم بزند.

امیرالمؤمنین(ع) گفت: پاسداشت ثمره سخنان عاشورا بود که امروز ما را به بازدارندگی و پیشرفت در عرصه های مختلف رساند.

سردار کریمیان افزود: مردم ما در دنیا منحصر به فرد هستند و به برخی کارکردها عادت ندارند، اما عاشق نظام اسلامی هستند و هر وقت لازم باشد مردم برای عبور از پیچ های تاریخی پای کار می آیند.

وی با بیان اینکه همه فعالان حوادث اخیر شامل منافقین، سلطنت طلبان و… هستند، در مجموع 830 نفر هستند و همه دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند از طریق رسانه ها هیاهو بزرگی ایجاد کنند، تصریح کرد: اقلیت خائن اما ما افراد باهوشی داریم که روش ها و دسیسه های دشمنان را می شناسند و به عنوان یک ملت متحد با دشمنان مقابله می کنند.

جانشین فرماندهی امیرالمومنین(ع) ادامه داد: سلبریتی ها مبالغ هنگفتی از نظام اسلامی دریافت می کنند که با حقوق مسئولان برابری نمی کند، اما در خط دشمن بازی می کنند، باید با آنها مقابله کنند. و مردم حساب های شما را از آنها جدا می کنند

سردار کریمان افزود: در کشور ما عده ای علیه مردم فعالیت می کنند. اعتبار این مردم به نظام اسلامی است. اما باید بدانند که قبلاً کسانی که مغرور بودند نیز از صحنه خارج شدند و فراموش شدند و این در دوره های مختلف تاریخی ثابت شده است.

وی با اشاره به فعالیت برخی از مشاهیر و ورزشکاران در راستای اهداف دشمن، بیان کرد: سلبریتی ها بدانند که برای مردم تلاش می کنند تا به ارباب خود خدمت کنند. و همچنین بدانند که دشمن از تحریم داروها و بیماران پروانه ای ما و تحریم صنعت هسته ای و همچنین در مقاطع مختلف از هر فرصتی برای دشمنی با ما استفاده می کند که این خواسته مردم برای مقابله با آنهاست. .

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه اغتشاشات اخیر یک اقدام سازماندهی شده است، گفت: همه گروه های ضد انقلاب آمده اند، اما برای مقابله با این اقدامات تخریبی بسیاری از مردم مانند سعودی ها و …. .، باید منتظر نتیجه اقدامات خود بودند. :پیشرفت انقلاب اسلامی دشمن را خشمگین کرده است که با تمام قوا به میدان آمده اما به اهداف شوم خود نخواهند رسید و ریشه های انقلاب هرگز با این بادها متزلزل نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: امروز انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های بین المللی اثرگذار است. دشمنان انقلاب اسلامی مانند آمریکا و متحدانش رو به زوال و فروپاشی هستند.

سردا کریمیان با اشاره به جنگ شناختی و ادراکی دشمن تصریح کرد: باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم و هوشیاری خود را افزایش دهیم که حتی سلبریتی ها و برخی هنرمندان به دلیل نداشتن سواد رسانه ای در حال موضع گیری هستند. مدارس و دانشگاه ها باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و معلمان و اساتید ما باید برای پیشرفت ایران اسلامی فرزندان تربیت کنند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید