شهادت افسر ناجا در ماموریت مبارزه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785253

سردار احمد طاهری گفت: یکی از ماموران پشتیبانی شهرستان زاهدان به نام جان برکف در حین انجام ماموریت به شدت مجروح و کشته شد و به دلیل سبقت عمدی از راننده خودروی قاچاق با عوامل قاچاق سوخت زاهدان مقابله کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ از شب گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد و حکایت از سبقت عمدی یکی از رزمندگان دلاور ناجا به نام محمدرضا نورآیین توسط خودروی قاچاقچی سوخت که منجر به شهادت وی شد، منتشر شد.


در همین راستا و برای صحت ماجرا از طریق فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان این مهم توسط خبرنگار ما پیگیری و تایید شد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سه شنبه هفته گذشته گروهبانم محمدرضا نور آیین به همراه یکی دیگر از همکاران وی را در حین انجام ماموریت در شهر زاهدان از مقابل یک خودروی حامل سوخت پس از تخطی از دستور پلیس، عمدا از مأموران پلیس سبقت گرفت که یکی از این دو مامور به شدت مجروح و بلافاصله برای مداوا به پایگاه تامین اجتماعی زاهدان منتقل شد.

وی افزود: گروهبان نورعین علیرغم تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان روز گذشته بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

طاهری گفت: همکار دیگر گروهبان نوراین که مجروح شده بود تحت مداوا قرار گرفته و حال عمومی وی مساعد است و تلاش برای دستگیری راننده متواری شناسایی شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت این پاسدار وظیفه شناس و وفادار حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده گرانقدر شهید نوراین را به بستگان و همکارانش تبریک و تسلیت گفت. و مردم محترم استان از محل تشییع و مراسم تدفین پیکر پاک شهید به اطلاع عموم مردم شریف استان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید