شهادت یک کارمند ناجا در زاهدان / پلیس: راننده یک خودروی قاچاق سوخت عمدا از وی سبقت گرفت.

شهادت کارمند ناجا در زاهدان / پلیس: راننده خودروی قاچاق سوخت عمدا از وی سبقت گرفت.

روز جدید : فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ماموران یگان امداد و نجات شهرستان زاهدان به نام جان برکف در حین انجام ماموریت و درگیری با عوامل قاچاق سوخت در زاهدان دچار سوختگی، مصدومیت شدید و کشته شد.

سردار احمد طاهری گفت: در تاریخ 16 آبان ماه، گروهبانم محمدرضا نوراین با همراهی یکی دیگر از همکارها در حین انجام ماموریت در شهر زاهدان بر اثر برخورد با خودروی حامل سوخت قاچاق، راننده آن خودرو عمدا از ماموران نیروی انتظامی سبقت گرفت. که یکی از این دو مامور نیروی انتظامی است به شدت مجروح و بلافاصله برای مداوا به بیمارستان زاهدان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه در این حادثه سرگروهبانم نورن صبح دیروز بر اثر شدت جراحات علی رغم تلاش پزشکان و کارکنان بیمارستان به شهادت رسید.

سردار طاهری گفت: همکار دیگر گروهبان نوراین که مجروح شده بود تحت مداوا و حال عمومی وی مساعد است و تلاش برای دستگیری راننده متواری شناسایی شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت این پاسدار وظیفه شناس و وفادار حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده گرانقدر شهید نورین، بازماندگان، همکاران پرتلاش و پرتلاش وی را تبریک و تسلیت گفت. محل تدفین و مراسم تدفین پیکر پاک شهید به اطلاع عموم مردم شریف استان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید