کشف 92 قطعه پارچه قاچاق در زاهدان / راننده متخلف بیش از یک میلیارد ریال جریمه شد.

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799656

مدیرکل زندان های دولتی سیستان و بلوچستان گفت: 92 قطعه پارچه خارجی بدون مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موسی عباس زاده محمودی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: ماموران در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان زاهدان در یکی از خیابان های اصلی شهر در بازرسی از پژو پارس 92 دستگاه را کشف کردند. پارچه های خارجی بدون مجوز قانونی به ظن قاچاق.

وی افزود: در این رابطه پس از توقیف خودرو و کالاهای کشف شده، راننده متخلف جهت انجام تحقیقات به همراه پرونده به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی مرکز استان معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: رئیس شعبه رسیدگی کننده با توجه به عدم ارائه مستندات قانونی در شعبه و اعترافات متهم به قاچاق کالا و در این رابطه علاوه بر توقیف قطعات باز، یک میلیارد و 743 میلیون ریال جریمه نقدی علیه دولت صادر کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در هنگام کار با متخلفان اقتصادی تخفیف یا توصیه پذیرفته نمی شود و مردم روستا در صورت مشاهده تخلف گران فروشی، کم فروشی و انباشت می توانند با سامانه 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند، زیرا مردم با تماس و شکایت مواجه هستند. اطمینان حاصل کنیم که شهروندان خود نمایندگان تعزیرات حکومتی هستند و همکاران ما تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید