شهادت «موسی ابومحمد» اسیر فلسطینی در بیمارستان آساو هوروی


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894731

به گفته منابع فلسطینی، ابومحمد که تنها 40 سال سن داشت، به دلیل بیماری نیاز به درمان طولانی مدت داشت، اما عدم رسیدگی رژیم صهیونیستی به وضعیت وی باعث شهادت وی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری شهاب نیوز، «موسی ابومحمد» اسیر فلسطینی امروز شنبه در بیمارستان Asaw Horwey در سرزمین های اشغالی در سال 1948 به شهادت رسید.

به گفته منابع فلسطینی، ابومحمد که تنها 40 سال سن داشت، به دلیل بیماری به مراقبت های مداوم نیاز داشت، اما عدم مقابله رژیم صهیونیستی با وضعیت وی باعث شهادت وی شد.

موسی ابومحمد، اسیر فلسطینی 40 ساله اهل روستای بیت تامر در شرق بیت لحم است.

باشگاه اسرای فلسطینی در اولین واکنش به شهادت وی بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد: رژیم صهیونیستی مسئولیت کامل شهادت این اسیر فلسطینی را بر عهده دارد.

اسیر کلاب تاکید کرد: اتفاقی که برای شهید موسی ابومحمد افتاد جنایتی است که به دیگر جنایات جاری رژیم صهیونیستی به ویژه در زمینه عدم رسیدگی پزشکی اضافه می شود.

لازم به ذکر است که سیاست عدم ارائه کمک های پزشکی و عدم معالجه عمدی اسرای فلسطینی یکی از سیاست های سازمان یافته رژیم صهیونیستی است. صهیونیست ها با این سیاست در چند دهه گذشته صدها اسیر فلسطینی را به شهادت رسانده اند و با تمام توان به این سیاست ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید