شهادت یک پیرزن فلسطینی به دست یک شهرک نشین صهیونیست

ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794606

یک شهرک نشین صهیونیست صبح امروز یک زن فلسطینی را زیر گرفت و او را به شهادت رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک زن 60 ساله فلسطینی بامداد امروز (جمعه) توسط یک شهرک نشین صهیونیست در حوالی رام الله مورد اصابت خودرو قرار گرفت و کشته شد.

به گزارش سایت فلسطین الیوم، این جنایت در حوالی روستای سنجل در جاده رام الله به نابلس رخ داد و این زن سالخورده که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد اما بعداً در همانجا جان باخت.

این شهروند که پس از تصادف از صحنه متواری شده بود، در سال 2014 دو کودک به نام های ایناس شوکدار و تولین آسفور را سوار خودرو کرد که در آن اولی فوت کرد و دومی فلج شد. اما پلیس رژیم صهیونیستی مدعی است که حادثه امروز رانندگی عادی است.

در روزهای اخیر تعداد حملات شهرک نشینان صهیونیست به روستاها و زمین های کشاورزی فلسطینی ها به حدی افزایش یافته است که به خانه های مردم در روستای برکه در شمال نابلس حمله کرده و شیشه ها را شکسته و درختان را قطع کرده اند.

روز دوشنبه ارتش اسرائیل به سربازان خود در کرانه باختری چراغ سبز نشان داد تا به بهانه پرتاب سنگ یا کوکتل مولوتف به سوی جوانان فلسطینی تیراندازی کنند و دستورالعمل های جدید می گوید که سربازان اسرائیلی می توانند به بهانه حمایت از اعدام های میدانی به خانه های فلسطینی ها حمله کنند. فلسطینی ها

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید