شهادت جوان فلسطینی زیر چرخ ماشین شهرک نشین جنایتکار


ساعت: 01:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918535

یک جوان فلسطینی زیر چرخ خودروی جنایتکار صهیونیست جان باخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، شهرک نشین جنایتکار اسرائیلی شنبه شب در نزدیکی پاسگاه زعتارا در جنوب نابلس با خودروی سواری دو جوان فلسطینی را زیر گرفت که در نهایت یکی از جوانان را به شهادت رساند.

زکریا فیاله مدیر فرمانداری قدس قرارگاه قلندیه تاکید کرد: در این حادثه جنایتکارانه که عمدا انجام شد، دو برادر به نام های محمد و مهند مطیر توسط خودروی صهیونیست زیر گرفته شدند و محمد به شهادت رسید و مهند در وضعیت وخیمی قرار گرفت. وضعیت.

این شهرک نشین جنایتکار به عمد این دو برادر فلسطینی را که برای تعویض لاستیک خودرو خود در کنار جاده توقف کرده بودند زیر گرفت و متواری شد.

جسد محمد به یکی از بیمارستان های نابلس منتقل شد و مهند که در وضعیت جسمانی بسیار وخیم قرار داشت، در سال 48 در یکی از بیمارستان های سرزمین های اشغالی بستری شد.

پیش از این حمله، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نسبت به تشدید حمله شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی به مناسبت اعیاد یهود هشدار داد و تاکید کرد که این اقدام خطرناک و به معنای تحریک احساسات فلسطینی ها است. ملت و مسلمانان در سراسر جهان.

جنبش حماس افزود: از شهروندان فلسطینی ساکن قدس، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی از سال 1948 می خواهیم که حضور خود را در این مکان مقدس اسلامی برای حفاظت از مسجد الاقصی گسترش دهند.این جنبش فلسطینی تاکید کرد: ما معتقدیم که دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل عواقب حمله به مسجد الاقصی و تحریک احساسات مسلمانان را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید