عملیات موفقیت آمیز فلسطینی ها در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری

به گفته این منابع، تیراندازی تا ساعات پایانی روز پنجشنبه ادامه داشت و برخی منابع غیر رسمی تایید کردند که یک صهیونیست در همان دقایق ابتدایی هدف قرار گرفته و زخمی شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد بر اثر تیراندازی در شهر کرمل یک نفر کشته شد اما ظاهرا مجری این عملیات نبوده بلکه یکی از صهیونیست های ساکن در آن شهرک و مجری عملیات بوده است. هنوز آزاد است

خبر کشته شدن یک صهیونیست در شهر کرمل تا ساعات اولیه از سوی منابع رسمی تایید نشد.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی تمامی ورودی های شهرک کارمل را بسته و از صهیونیست ها خواست فعلا از خانه های خود خارج نشوند.

علاوه بر این، نیروهای امنیتی اسرائیل در شهر کرمل به حالت آماده باش درآمدند و تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در ورودی های آن شهر مستقر شدند.

از سوی دیگر، منابع عبری زبان گزارش دادند که مجری عملیات کارمل با کمک نردبان وارد شهرک نشده، بلکه از دیوار امنیتی عبور کرده و از آنجا به سمت مدرسه دینی شهرک نشینان که واقع است تیراندازی کرده است. نزدیک این دیوار

علاوه بر این، منابع عبری گزارش دادند که عامل تیراندازی در شهر کارمل نیز به سمت یک خودروی اسرائیلی شلیک کرده است.

تال لیو رام، روزنامه‌نگار برجسته اسرائیلی درباره عملیات کارمل گفت: «بررسی‌های انجام شده تاکنون نشان می‌دهد که تیراندازی در شهر کارمل در خارج از شهر رخ داده است، نه در داخل شهر. هیچ نشانه ای مبنی بر ورود مجری عملیات به شهرک وجود ندارد و در هیچ مرحله ای از عملیات فرد مسلحی در شهرک دیده نشده است. برآوردهای مختلفی حاکی از آن است که یک فرد مسلح از یکی از روستاهای نزدیک شهر کرمل به این منطقه رسیده و از بالای دیوار امنیتی شروع به تیراندازی کرده و شاید تیراندازی از داخل خودروی عبوری انجام شده است. البته هنوز جزئیات دقیقی از این عملیات فاش نشده است.

علاوه بر این، منابع عبری زبان اعلام کردند که تیراندازی ظاهراً در دو مکان مختلف در شهر کارمل رخ داده است. به گفته این منابع، یک بار مدرسه دینی یهودیان در شهر کرمل و بار دوم به سمت نیروهای امنیتی در شمال این شهر شلیک شد، هنوز مکان مجری این عملیات مشخص نشده است. شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید