وضعیت وخیم دو شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومت کرانه باختری


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911291

منابع یهودی صبح امروز از وضعیت وخیم دو شهرک نشین صهیونیست مجروح شده در عملیات مقاومت سلفی در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری شهاب نیوز، منابع یهودی از مجروح شدن دو شهرک نشین صهیونیست در عملیات مقاومت سلفی در کرانه باختری خبر دادند.

در عملیات مقاومت روز گذشته یک جوان فلسطینی در شهر آریل به شهادت رسید، سه صهیونیست به شهادت رسیدند و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

در تحولی دیگر، منابع محلی اعلام کردند که شهرک نشینان اشغالگر صهیونیستی به یک خانواده فلسطینی در نزدیکی چهارراه بیت لید در شرق طولکرم حمله کردند که در این حمله اعضای خانواده از جمله چند کودک مجروح شدند و به خودروی آنها آسیب زیادی وارد شد.

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی از دستگیری 7 فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند. بر اساس این گزارش، 5 نفر از دستگیر شدگان نابلس و دو جوان فلسطینی دیگر اهل الخلیل هستند.

سایت قدس الاخباریه نیز گزارش داد که صبح امروز نیروهای شباک و نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل رهبر عملیات سلفی هجوم آورده و وسعت منزل وی را اندازه گیری کردند تا در آینده نزدیک آن را تخریب کنند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی ماهیگیران فلسطینی در غزه خبر دادند.

بامداد چهارشنبه، قایق های توپدار ارتش رژیم صهیونیستی به سوی ماهیگیران فلسطینی در آب های منطقه سودان در شمال غربی شهر غزه تیراندازی کردند و آنها را مجبور به عقب نشینی به سمت ساحل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید