شهید سیدرضی موسوی مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشت

رئیس شورای اسلامی شهر:

رئیس مجلس در پیامی نوشت: شهید سید رضا موسوی مسئول سال ها پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه و در مناطق راهبردی، در دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و دفاع از اهل بیت، شجاعانه و خستگی ناپذیر جنگید. آل بیت (علیه السلام).

به گزارش خبرگزاری موج


، محمد باقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در پیامی درباره شهادت سردار سید رضی موسوی توسط مستشاران ایران در سوریه تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

از مؤمنانی که با خدا عهد نبسته اند، کسانی هستند که محبّت او را داوری می کنند، و از آنان منتظرانند، و کسانی که تغییر می کنند، تغییر می کنند.

بار دیگر یکی از فرزندان ایران زمین و دوستان خادمان ملت، سردار دلاور و سردار سرافراز محافظ حرم سید رضی موسوی به کاروان شهدا پیوست.

سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه شهید سید رضی موسوی مسئول پشتیبانی از جبهه مقاومت در سوریه و از یاران شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که در دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و حریم اهل بیت علیهم السلام شجاعانه و خستگی ناپذیر جنگیدند. سالیان متمادی و در مناطق استراتژیک باشد.

این شهید والامقام به عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظایف محوله در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیست به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی شک رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگینی برای این جنایت خواهد پرداخت. .

عرض المزيد تعليم التسليت به پيشگاه حضرت بقايتي اللّه الاعظم (عج)، مقام معظم رهبري، فرمان رهبر جبهه مقاومت، ملت ايران و اهل بيتش، اميدوارم روح شهيد سيد رضي موسوي قرين رحمت باشد. در پیشگاه خداوند . .

بیشتر بخوانید:

یکی از مستشاران سپاه در سوریه کشته شد

سپاه اطلاعیه ای در خصوص شهادت سیدرضا صادر کرد


آیا این خبر مفید بود؟