شوخی بازیکنان پرسپولیس با ستاره سرخ

مهاجم شماره 72 پرسپولیس تقریباً به روزهای اوج بازگشته است و این خبر خوبی برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس است که دیگر نگران وضعیت مهاجمان تیم خود نخواهند بود و هافبک ها و مدافعان مهاجمان این تیم را نمی کشند.

عیسی آل کثیر پس از درخشش در دربی به خاطر عملکرد خوبش پاداش گرفت و در جام حذفی نیز مقابل گل گهر قرار گرفت. او پس از پاس عمقی و هوشمندانه مهدی ترابی با ضربه چیپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند که تحسین همگان را برانگیخت.

عیسی آل کثیر در دربی حساس و نفس گیر تهران و استقلال ضربه سر فوق العاده ای به ثمر رساند و پس از جدا شدن عارف غلامی، دروازه را به زیبایی باز کرد و…

حالا این گل های دیدنی و ویژه عیسی آل کثیر سوژه رختکن این تیم شده است. برخی از همبازیان عیسی آل کثیر پس از دیدار حذفی مقابل گل گهر سیرجان در رختکن به شوخی خطاب به مهاجم اول این روزهای پرسپولیس گفتند: چه خبر؟ شما در بازی قبل ضربه زدید، در این بازی گل زدید و قطعا می خواهید در بازی بعدی گل بزنید و…

عیسی آل کثیر که حدود یک سال به دلیل مصدومیت از بازی رسمی دور بود، حالا روحیه خوبی دارد و در خط حمله پرسپولیس با انگیزه بازی می کند و حتی با انگیزه بیشتری گل می زند!

دیدگاهتان را بنویسید