پشت صحنه شوخی ستاره آلمانی با علی دی در قرعه کشی جام جهانی

پشت صحنه شوخی ستاره آلمانی با علی دی در قرعه کشی جام جهانی

ستارگان بزرگ فوتبال جهان روز گذشته در مراسم افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در تهران حضور یافتند و ملی پوشان از جمله دراگان اسکوچیچ و حمید استیل از جمله مهمانان سرشناس این مراسم بودند. مصاحبه در چنین محیط شلوغی آسان نیست و افراد مشهور به ندرت ظاهر می شوند، اما در نهایت فرصتی داشتیم که برای لحظه ای کوتاه با لوتار ماتئوس مصاحبه کنیم.

ستاره محبوب و بزرگ فوتبال آلمان که به نقل از مجله Worldsucker جزو 10 ستاره برتر تاریخ فوتبال است، در میان محافظان متعدد خود با افراد مختلف حاضر در مراسم سلفی گرفت و امضا گرفت. خط آسانسور آنقدر شلوغ بود که دو بار از 9 طبقه مرکز خرید بالا و پایین رفتیم تا بالاخره جایی برای مصاحبه کوتاه ماتیوس پیدا کنیم.

در آخرین لحظات اما محافظان اطراف این بازیکن دور او جمع شدند و به شدت تاکید کردند که امکان مصاحبه با این ستاره محبوب وجود ندارد. بنابراین به سختی دستم را روی شانه کاپیتان افسانه ای آلمان گذاشتم و از او خواستم که برای یک دقیقه به سوالات من پاسخ دهد. این ستاره زیبا و بزرگ ابتدا کمی شوکه شد، پس در عرض چند ثانیه انتظار برخوردی مثل کولینا را داشتم، سپس پذیرفتم با چهره ای خوش اخلاق در آسانسور لحظه ای با ما صحبت کنم.

در جریان قرعه کشی جام جهانی دو هفته پیش، متیوز ویدیویی از علی دی منتشر کرد که در گوشه ای به خواب می رود و آنقدر خسته بود که اسطوره فوتبال ایران در میان این آشفتگی استراحت نمی کرد. با این حال ستارگان مراسم دور علی دایی جمع شدند و در حالی که او حتی از سر و صدا بیدار نشده بود با او شوخی کردند.

از لوتار متیوز درباره تاریخچه این ویدیو پرسیدیم و او مثل همیشه از هم تیمی سابقش تمجید کرد. وی اسطوره فوتبال ایران را مردی بزرگ و صمیمی توصیف کرد و تاکید کرد که قصدش از انتشار این ویدئو فقط یک شوخی بوده است. همه کسانی که این ویدیو را تماشا می کنند فقط لبخند می زنند.

دیدگاهتان را بنویسید