شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به شهادت سیدرضی موسوی پیام تسلیت صادر کرد

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام پروردگار شهدا و صالحین

حامی دلسوز مقاومت و یار بی قرار سردار دلها در ایام شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل شهدای اسلام و انقلاب و مقاومت اسلامی پیوست.

شهادت مظلومانه سرلشکر رشید اسلام و سردار سرتیپ پاسدار سیدرضا موسوی فرمانده برجسته جبهه مقاومت اسلامی موجی از تأسف و تأسف همراه با انزجار و نفرت از صهیونیسم جهانی و آمریکای جهانخوار را به همراه داشته است.

حمله تروریستی به منزل مسکونی این شهید سرافراز که وابسته نظامی ایران در سوریه محسوب می شد، جنایتی آشکار و خلاف تمامی موازین قانونی و انسانی است.

دشمن صهیونیستی که اکنون بیش از هر زمان دیگری تحت رهبری آمریکای خبیث درمانده‌تر شده است، در تمامی صحنه‌های نبرد نظامی، تبلیغاتی، اطلاعاتی و امنیتی متحمل شکست‌های مستمر و زنجیره‌ای شده است و برای جبران ناکامی‌ها و دستاوردهای دروغین خود دست به هر جنایتی می‌زند. رسوایی های آنها

بی شک این جنایت وحشیانه با پاسخ مناسب جبهه مقاومت مواجه خواهد شد و خون پاک و روح پرفروغ شهید سیدرضا موسوی نقش مؤثرتری نسبت به نقش بی بدیل او در طول عمر پربرکتش ایفا خواهد کرد.

شورای سیاسی ائمه جمعه سراسر کشور شهادت این سردار سرافراز را در محضر فرمانده معظم کل قوا و امت اسلامی بویژه ملت شریف و انقلابی ایران و بویژه در محضر رهبران مرزبانی سپاه قدس و سپاه تجلیل می کند. به پاسداران انقلاب اسلامی و بویژه خانواده مکرم و همکاران این شهید به حق درود و تسلیت است.

میلاد، روز شهادت و روز ولادت حیا مبارک باد

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا

شورای سیاسی ائمه جمعه

سه شنبه 5 ژانویه 1402